OM det smäller

• Trådstartare Trådstartare Anonym
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
Om det smäller ordentligt i Nordkorea. :o

En kärnvapen attack från Nordkorea kan ge radioaktivt nedfall över halva Asien , nån som sett kartorna som avser Thailand ?. Phillipinerna beräknas få duktigt med nedfall , Thailand lär inte heller klara sig ifrån nedfall om Barnungen får ett frispel så kan det gå mycket illa , fanskape... ser ju inte riktigt normalt funtad ut .... skrämmande , hoppas på att Kina kan hålla dem på mattan Visserligen stöder de Nordkorea i konflikten men knappast att de tycker ett kärnvapenkrig är något att eftertrakta .....

Han har inget att vinna på att starta ett kärnvapenkrig.Det är bara vapenskrammel för att nå politiska framsteg. 8)

"gunnarg " sa:
Han har inget att vinna på att starta ett kärnvapenkrig.Det är bara vapenskrammel för att nå politiska framsteg. 8)

Med normal logik stämmer det ju. Men har den här "store ledaren" och hans kumpaner normal logik? Lite ruskigt är det allt.

/Anubaan

Nää,, det är helt riktigt , om du sen kikar lite på hans personliga utstrålning så vittnar densamma om en inte helt frisk individ, den känslan får i all fall jag , djäkla UFO verkar det vara , Phillipinerna kommer att fara mycket illa även av en mindre kärnvapenladdning i Sydkorea, nu tror jag inte att han vågar skicka på dom en då han själv kommer att kontamineras av Rad.avfall.. Ungefär som om vi skulle bomba på Norge ..inte så smart kanske , men som sagt den killen har någ inte alla hästarna hemma i båset .....

Det värsta är ju att han är utbildad i USA och uppfostrad att bli den store ledaren efter sin far. Klart som korvspad att han nu vill visa sitt folk vilken stor ledare han är genom att hitta på något stordåd som att ge sig på USA och Sydkorea. Spärrar tror jag inte han har många av med den uppväxten.

Skulle USA eller västvärlden ge honom en vettig frisör så tror jag att han skulle må bättre och sluta med sitt trams.

Man måste se till sig själv i denna situation.
Hur hade du mått med en sådan ful frisyr?
Hade du varit den trevliga människa som du är idag, om du hade haft en sådan ful frisyr?

Nej, är nog svaret på dessa frågor.
Skicka en frisör till NK och allt kommer att bli bra igen.

OM det smäller

Kan man inte anordna en TV-gala där man samlar in pengar till en lagom stor bomb?
Varför ska alla TV-galor vara så fjantigt duktiga?

"BaBoo " sa:
Spräng in han i nästa vecka den lilla griskultingen!
Jag tycker att han verkar vara ett fall av grav mental retardering. Säkert typ "finnig tonåring som ruskar sin hane för att falla till sömns på kvällarna"

Han verkar vara en trevlig"PRICK", många kompisar i släptåg och vad jag kan se i bakgrunden, så har han tagit alla till lekparken.

Kan ju se att där finns en waterslide och berg å dalbana, för hanses vänner, men skulle mera tro att det kommer bli en straffrunda för de som inte gör som han säger... ;D :D ;D

Kim-Jong-Un.jpg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp