kurant
Forumveteran
Hellre hår på huvudet än på bröstet 555555Hmmm hör att det inte är nåt för mig , inget för karlar med hår på bröstet, som nån skrev i veckan nån annanstans 5555![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hellre hår på huvudet än på bröstet 555555Hmmm hör att det inte är nåt för mig , inget för karlar med hår på bröstet, som nån skrev i veckan nån annanstans 5555![]()
Så hette det juNej inte vattenland men Tosselilla. Har fortfarande aldrig varit där, någon med erfarenhet därifrån?
Varför det? På ädelstenar växer ingen mossa , men på gamla stubbar finns det i överflödHellre hår på huvudet än på bröstet 555555
Finns ingen chans, en myt från IsaanVarför det? På ädelstenar växer ingen mossa , men på gamla stubbar finns det i överflöd![]()
Bodega bar... Var det inte där Berra i sällskapsresan letade efter strå rum?Jag träffas måndagen den 29 maj på t.ex Bodega bar kl 12.00![]()
Bodega bar... Var det inte där Berra i sällskapsresan letade efter strå rum?
Va, kan det växa mossa på stenbord? Dessa är så flitigt besökta att den aldrig hinner fästa, trodde jag i alla fall.Finns ingen chans, en myt från Isaan![]()
Det tycker jag med , vi är faktiskt ett bra gäng som bor i landetPÅ SC i KaoLack tycker jag är ett utmärkt ställe...