Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Haha, ingen miljöminister. Tycker det är vettigt med klimat tänk. Det är upp till var och en....Miljöminister! Matilda.
Tycker du att Dick känns bekant?Haha, ingen miljöminister. Tycker det är vettigt med klimat tänk. Det är upp till var och en....
Vet du vad??? Du känns bekant =)
Ja, av en f.d. vän från MPR som bröt med mig... Men jag låter det vara osagt. Ogillar ju konflikter.Tycker du att Dick känns bekant?
![]()
Dick som Bostadsminister med inneboende i Stockholm.Haha, ingen miljöminister. Tycker det är vettigt med klimat tänk. Det är upp till var och en....
Vet du vad??? Du känns bekant =)
Jag tillhör nog önskar kattegorin iallafall nu, ledig till runt 22 Juli så då måste man lägga energi på att hitta på nåt.Vad är det för fel på folk?
Önska sig något djävla yrke!!!
Själv önskar jag att jag slapp sådant
IslandVem ska ta över Juholts jobb på Island nu när han ska sluta?
Föreslår Krille med sina fiskerikunskaper!
Nu får du sluta dricka starktAndreis som kommunikationsminister.
Han skulle få Carl Bildt som att framstå som en skolpojke med sina inlägg.
Genomtänkta o oftast utan påhopp!
Nu får du sluta dricka starktdu kan väl fn inte ge Andrejs mitt jobb som kommunikationsminister
eller behövs det dubbelpost på den stolen 5555
Jag skulle nog passa som fluffer, ganska likt mitt nuvarande yrke men lite mer glamour!
F.I krävde en postNu får du sluta dricka starktdu kan väl fn inte ge Andrejs mitt jobb som kommunikationsminister
eller behövs det dubbelpost på den stolen 5555
Vad gör en ”fluffer”?Jag skulle nog passa som fluffer, ganska likt mitt nuvarande yrke men lite mer glamour!