Operation påsar i undre ögonlock

Minesto

Medlem
Sawadii kraap
Ja är ny på detta forum och hoppas få lite (mycket) tips ang. operation av påsarna i mina undre ögonlock i Thailand på min 2 månaders semester i vinter.
Har någon av er gjort detta redan?
Var kan man göra det?
Vad kostar det?

//Tesla

Har inte gjort det själv men min fru har opererat ögonlocken här. Och hon säger att dom är bäst i bangkok på skönhetsoperationer

På Dplay finns en en serie om turister som åker till Thailand för att plastikoperera sig
Serien är från 2011 men den ju vara intressant om man planerar att operera sig där nere

Hon opererade ögonlocken kostade typ 20000 bath . Fråga mig inte varför jag bara betalde
Hej
Estetiska operationer kring ögonen gör thailändarna för de vill se mer västerländska och mindre asiatiska ut. Näsaoperationer är ju riktigt klassiska, bara kolla en del såpoperor i landet, man kan nästintill tro det är slaviska skådespelare.
Synd om ni frågar mig med alla onödiga operationer, europeiskt utseende är fortfarande eftertraktat.
Mvh

Fårman påsar under ögonen när man kör Tesla? ;)
Seriöst då, en vän till mig gjorde detta men han fick påsar tillbaka rätt fort.
Kanske kan kombineras med någon typ av förändring av vanor.
Jag har ögonbryn som hänger något och får jag problem med syn så åker dom.
Säkerligen ekonomiskt att göra det i Thailand men var vaken.
Jag satte en tandinplantat för fem år sedan och det blev minst lika kostsamt som i Sverige. Nu när jag kan systemet så är min tandvård körbilligt.
Min fru och jag var till årlig koll och jag fick två små blomber till totalkostnad ihop med frun 300 sek.
Men som sagt ta reda på fakta mycket noga.

Tillbaka
Topp