Om det är mrj du menar så kom jag inte ihåg att jag gnällt på någons elförbrukning ,kanske frågat hur man kan förbruka så myckeHåller med dig, vissa gnäller ju t.o.m. om folks elförbrukning bla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Om det är mrj du menar så kom jag inte ihåg att jag gnällt på någons elförbrukning ,kanske frågat hur man kan förbruka så myckeHåller med dig, vissa gnäller ju t.o.m. om folks elförbrukning bla.
Du har ifrågasatt....alltså gnälla.Om det är mrj du menar så kom jag inte ihåg att jag gnällt på någons elförbrukning ,kanske frågat hur man kan förbruka så mycke
Kan man streama OS från någon svensk kanal?Du har ifrågasatt....alltså gnälla.
Max har rättigheterna. Så du behöver sådant abonnemang, kanal 5 hör till den koncernenKan man streama OS från någon svensk kanal?
Är taekwondo fortsatt med? Thailand tog ju guld där förra gången, det märks nog i landet med för idag finns det gott utbud på taekwondo runt där vi bor med många aktiva ungdommar och 50/50 tjejer och killar, även många kvinnliga tränare.
![]()
![]()
![]()
Det har jag inte, får se vad som finns när jag kommer hem, flyger ner om 5 dagar, får se vad som sänds på thai-tv för fixar inget här nu, har ingen tv i Sverige än.Max har rättigheterna. Så du behöver sådant abonnemang, kanal 5 hör till den koncernen
Bullshit!Bommer är väl en av forumets största gnällspikar.
BTT
Jag skall inte heller förstöra glädjen men det var väl någon som åkte fast redan innan spelen började. Att man inte tittar har inget med moral att göra men när det är svårt att hävda sig utan otillåtna medel slutar jag titta. Meningslöst att spilla tid på avancerat fusk.
Håller med dig, vissa gnäller ju t.o.m. om folks elförbrukning bla.
Så fungerar det väl inte i dagens läge om sålänge man inte är vit och västerländsk?Du bojkottade väl VM i fotboll i Quatar med på grund av brott mot mänskliga rättigheter?
Själv försöker jag hålla politik och idrott isär.
BTT
Har jag om jag vill titta på OS för kanal 5 är kass med all reklam men jag väljer hellre andra kanaler att titta på, förövrigt bryr jag mig inte så mycket om hur många medaljer Sverige får.Max har rättigheterna. Så du behöver sådant abonnemang, kanal 5 hör till den koncernen
Har jag om jag vill titta på OS för kanal 5 är kass med all reklam men jag väljer hellre andra kanaler att titta på, förövrigt bryr jag mig inte så mycket om hur många medaljer Sverige får.![]()
Kanske det finns på frugans tv men inte på min vad jag vet.Måste väl finnas en del OS sändningar även på dom thailändska kanalerna?
BTT
Her er program for OS ParisKanske det finns på frugans tv men inte på min vad jag vet.
Svenske medaljehåpet Oskar Edlund blei tatt i doping .Jag skall inte se dopingeländet men 3. Duplantis, Sjöström plus en överraskning.
Låter lite konstigt tanke sätt, om man frågar eller ifrågasätter nått gnäller man??? jag ifrågasätter ditt påstående, gnäller jag dåDu har ifrågasatt....alltså gnälla.
Klart man ska titta lite på OS fridrott gillar jag men det startar inte förrän i början av aug. öm TV,n funka har inte koppla in denLåter lite konstigt tanke sätt, om man frågar eller ifrågasätter nått gnäller man??? jag ifrågasätter ditt påstående, gnäller jag då
Men varför frågar du så mycket?Låter lite konstigt tanke sätt, om man frågar eller ifrågasätter nått gnäller man??? jag ifrågasätter ditt påstående, gnäller jag då
Vad lat du är som inte har kopplat in tvn på 14 dagar.Klart man ska titta lite på OS fridrott gillar jag men det startar inte förrän i början av aug. öm TV,n funka har inte koppla in den
sen åska gick för 14 dar sen