Pattaya firework festival.

Farsan är ju lika gammal som dig och han arbetar med fortsatt med plåtslageri men nog sista året nu.
Så han är Polack med ;)
Men finns ju inte så mycket yngre som vill ta över, han kan inte ta alla jobb han får in.
Men så är ju han yrkesarbetare , till skillnad från våran polack, som fuskar i de mesta yrkena som berör byggen

Farsan är ju lika gammal som dig och han arbetar med fortsatt med plåtslageri men nog sista året nu.
Så han är Polack med ;)
Men finns ju inte så mycket yngre som vill ta över, han kan inte ta alla jobb han får in.
Nä , och att jobba som plåtis sliter på kroppen . Jag släggade ner jordankare till staketstolpar igår hela dagen , kan säga det känns i kroppen , i morgon skall jag ljuta ett par plintar , sen färdig och vila till tisdag nästa vecka då jag flyger

Längtar till detta

Mig på CBR.webp

Kanske även du skall hålla dig till diskussioner i ämnet innan hen sticker ut hakan ::
Så han är Polack med ;)
Men finns ju inte så mycket yngre som vill ta över, han kan inte ta alla jobb han får in. :rolleyes:

Kanske även du skall hålla dig till diskussioner i ämnet innan hen sticker ut hakan ::
Så han är Polack med ;)
Men finns ju inte så mycket yngre som vill ta över, han kan inte ta alla jobb han får in. :rolleyes:
Hänger ju bara på er ;)

Ibland kommer det ett "dobra" också ;)
Men så låter det när vi ligger på varvet i Gdansk och har +100 polacker ombord som arbetar.
Kurva, +100 gubbar som säger kurva i 2 veckor ;)

Det blir säkert en "kurva match" om det är lite värre och kanske en "piero dole" också.....

Då vart hotell bokat på Lördag så även vi får se, Dusit thani, så kan se fire work från hotellet.
Fick nästan en flygresa till Singapore på köpet ;)

Hej

Idag smäller det.

Mvh isan lover
Ja vi har bokat 5 stjärnigt på norra udden av stranden, Dusit Thani samma hotell som Svenska konsulatet har sitt kontor.

Tillbaka
Topp