PC- HJELP

Han maler på i sin egen lilla bubbla
Det gör många här :oops: Jag har fått en 8 st minneskort av en som var bl.aförsta gången i Patong 1981 och även en card reider
När jag låg inne i höstas så funka inte min gammla dator så jag bad min dotter köp en ny åt mej, det blev en Mac och jag kan inte
hitta nått fast han visar att nått är inkopplat Dj synd för han var i patong när Gotland hade baren och vännen tandlös

Det gör många här :oops: Jag har fått en 8 st minneskort av en som var bl.aförsta gången i Patong 1981 och även en card reider
När jag låg inne i höstas så funka inte min gammla dator så jag bad min dotter köp en ny åt mej, det blev en Mac och jag kan inte
hitta nått fast han visar att nått är inkopplat Dj synd för han var i patong när Gotland hade baren och vännen tandlös

Kanske prova med Windows dator, även om det borde gå med en Mac

Om det var gamla USB-minnen så tror jag att Mac bara kör med USB-C.
Minneskortsläsare bör man också ha i form av extern läsare med USB-C kabel.

Nåja, finns nog en eller annan som kan hjälpa honom på plats.
Ja jag måste hitta nån som kan skulle vara roligt att se gom gamla korten, även ftån pataya, filipin, bangkok och phuket. Gossen
reste ner nästa varje år i ca 50 år, han lever än och har berättat mycket

Nä en gammal TV men det måste finnas nån firma som kan kopiera över allt på en "sticka "
Är det gamla filer som inte stöds av din dator hjälper det inte att kopiera dessa.
Komprimerade filer som måste packas upp i särskilda program.

Installera programvara för gamla filer.

Eller en ny reader som fungerar med dagens datorer.

Vad är det för filnamn?

Tillbaka
Topp