PC- HJELP

Jeg trodde det var skarpe svensker på forumet her som hadde gode forslag , men jeg tror meir på Microssoft . I dag er det snart 3 uker med ca 30 omstart , men samme feilen .

Screenshot 2026-09-11 040850.webp
F12 is da shit. Browser källkod.

Rådet er omstart , jeg har hatt feilen i snart 20 dager og starta om PC en over 50 ganger på den tiden , og feilen er der enda . trur du det hjelper med ny omstart ????
Nu är du väldigt norsk igen. Jag har inte bett dig starta om datorn.

Men sett till ditt track record med datorproblem, så är jag inte förvånad. Har aldrig sett nån med så mkt strul med sina burkar. Men du kanske bara har "norsk tur" (otur), vad vet jag....... :monkey:

Jag kan iofs få till det likadant som du.
Jag vet även hur jag får bort det....på en del olika sätt.

1789111121303.webp

Sedan kan vi trolla till det så är det borta

1789111166502.webp

@Einar
Vad behöver du hjälp med? Eller behöver du hjälp?

Beskriv kortfattat vad som är problemet. Gärna på engelska.
Sluta skicka in en massa bilder på AI-sökningar mm. Ingen (iaf inte jag) förstår vad du vill säga med dem.

Så återigen, vad behöver du hjälp med? Inga norgehistorier eller AI-sökningar nu.

@Einar
Vad behöver du hjälp med? Eller behöver du hjälp?

Beskriv kortfattat vad som är problemet. Gärna på engelska.
Sluta skicka in en massa bilder på AI-sökningar mm. Ingen (iaf inte jag) förstår vad du vill säga med dem.

Så återigen, vad behöver du hjälp med? Inga norgehistorier eller AI-sökningar nu.
På PC en kommer det frem litt av progran ,av og til på halve siden ,og noen ganger på heilesiden Se vedlegg .

Screenshot 2026-09-11 133321.webp

Vad betyder bilden du envisas med att skicka in?

Kan du inte beskriva vad som sker och vad du gör? Eller är det vad bilden betyder?

Du ska inte trycka F12 vid uppstart, utan när du har webbläsaren med källkodsvisning öppen. Kör du vid uppstart öppnar du boot menyn och kommer fel.

@andrejsdenruskige, ge honom "facit" om du har. Det här är ju som att prata med Boa, fast på norska......

Senast ändrad:

Tillbaka
Topp