R.I.P

Omöjligt han är odödlig!

Och har det hänt, så har det ändå inte hänt.
Min son har fått en ny lärare däruppe

image-1.webp

har använt AI lite för att hjälpa mig att förklara hur det känns:

Å ena sidan fortsätter livet runt dig: folk går till jobbet, solen går upp, klockan tickar, vardagen maler på med sina krav och rutiner. Det verkar logiskt, förutsägbart, som om universum har sin vanliga ordning. Men å andra sidan har ditt eget universum rasat samman – det som var meningen med så mycket, den framtid du bar i hjärtat, den glädje och oro som hörde till att vara förälder till honom... allt det är borta på ett sätt som inte går att förlikas med någon logik. Det känns som att universum har brutit sin egen regel: föräldrar ska inte begrava sina barn. Det är fel ordning, det är orättvist på ett så djupt plan att det inte ens går att argumentera emot det. Och ändå... ändå tvingas du existera i det här livet som fortsätter som om ingenting hänt

Ännu en Thailandsräv har gått bort, en man vid namn Ronnie Nilsson, inte någon som jag kände väl men han stod ut som trevlig och glad.
Länkar inte för det finns säkert folk här som kände honom på riktigt, vila i frid Ronnie. Och bajen fick en suporter mindre....

Synd när folk går bort så tidigt men ibland är Pattaya farligt för oss från svedala, jag vet. :'( :'( nu får han spela mingolf i nästa liv...

Ännu en Thailandsräv har gått bort, en man vid namn Ronnie Nilsson, inte någon som jag kände väl men han stod ut som trevlig och glad.
Länkar inte för det finns säkert folk här som kände honom på riktigt, vila i frid Ronnie. Och bajen fick en suporter mindre....

Synd när folk går bort så tidigt men ibland är Pattaya farligt för oss från svedala, jag vet. :'( :'( nu får han spela mingolf i nästa liv...

Har träffat han några gånger.
Inte så att jag känner honom mer än ytligt bekant.
Verkade vara en glad typ

Tillbaka
Topp