Peps Persson 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Han bidrog mycket till det svenska musikhistorienPeps Persson![]()
Han var Tomas di levas föregångareJa skit i vilken politik han trodde på, han var en kul snubbe enligt mig!
Vilket bevisar att originalet var åtskilligt bättre än kopianHan var Tomas di levas föregångare
Vad har detta med Peps Persson att göra ?Polis mördad i Göteborg!
Är detta framtidens Sverige?
Poliser kommer inte att ha rätt att besöka vissa områden.
``Vi såg det inte komma``
![]()
Vad har detta med Peps Persson att göra ?
Han har nog inte tillgång till den forumdelen där bla Sverjes trygghet diskuterasVad har detta med Peps Persson att göra ?
Tråden handlar om Peps Perssons bortgång häromdagen....Tråden, som startades av Kycklingen, heter RIP, och ligger under ``Ordet är fritt``
Peps Persson??? Var står det i överskriften?Vad har detta med Peps Persson att göra ?
Låt Kycklingen svara på det själv.....Peps Persson??? Var står det i överskriften?
Tror nog Kycklingen avsåg med tråden att om någon går bort kan man skriva det här.
Va du ordningsman i klassen?Låt Kycklingen svara på det själv.....
Om man läser första inlägget kopplat till rubriken (eftersom dom båda skrevs samtidigt) är det ganska enkelt att dra den slutsatsen....Va du ordningsman i klassen?
Hur du kan få denna tråd till en peps Persson tråd övergår mitt förstånd.
Du drar fel slutsats, men vi får väl vänta tills trådskaparen sagt sitt.Om man läser första inlägget kopplat till rubriken (eftersom dom båda skrevs samtidigt) är det ganska enkelt att dra den slutsatsen....
Det var ju det jag sa. Varken du eller jag kan "avgöra" vad hon tänkte sig med tråden. Tror vilket som inte hon tänkte sig en tråd om svensk politik....Du drar fel slutsats, men vi får väl vänta tills trådskaparen sagt sitt.
Nu är det så att det finns en tråd redan om Peps Persson. Inget i rubriken säger att det måste handla om Peps. Svensk politik, nej. Sådana diskussioner tillåts självfallet inte här.Om man läser första inlägget kopplat till rubriken (eftersom dom båda skrevs samtidigt) är det ganska enkelt att dra den slutsatsen....
Mitt inlägg handlar inte om svensk politik.Det var ju det jag sa. Varken du eller jag kan "avgöra" vad hon tänkte sig med tråden. Tror vilket som inte hon tänkte sig en tråd om svensk politik....
Vad har detta med Peps Persson att göra ?