R.I.P

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Allas vår Kurtan, sörjd och saknad. Han gjorde det strålande i Fångarna på Fortet trots att han var sjuk redan då. R.I.P. :'(

"Bond " sa:
Aldrig gillat hans humor men trist att han gått bort naturligtvis.

Håller med Bond

Naturligtvis tragiskt för nära o kära :(
Mitt minne av honom, får bli en del klipp från "Fådda Blommor", som tidvis var mycket underhållande :)

Den där J-ävla orgeln kan dra långt åt helvete... fy fan sån skit, hoppas det aldrig upprepas .. Det förstörde The Doors med!

"Gazton " sa:
Den där J-ävla orgeln kan dra långt åt [¤#@@¤%]... [¤#@@¤%] sån skit, hoppas det aldrig upprepas .. Det förstörde The Doors med!

Ja inte lär det upprepas med John Lord i allafall, surpelle ;)

"Gazton " sa:
Den där J-ävla orgeln kan dra långt åt [¤#@@¤%]... [¤#@@¤%] sån skit, hoppas det aldrig upprepas .. Det förstörde The Doors med!

dumheter, finns inte mycket som spöar en skitig hamondorgel!

"legolas " sa:
Håller med dig där BaBoo, tänka sig The Doors utan orgel, hahahaha, jag tror Gazton att du kanske är lite för ung för att snacka om band som du INTE växte upp med. Du kan lika gärna snacka om Lovin´Spoonful vilka du heller inte kände till. Sorry men så är det!!!

Kör du med 70:tals-banden istället, de ligger ju i din tidsperiod...Inget fel i det, mycket fin musik då också...

Tror inte att BaBoo är någon gammal gubbe heller.
Själv gillar jag cembalo.

Det betyder väl inte att jag är 400år gammal även om cembalon var som populärast då?

Orgel och keyboard/synt är ett otyg inom hård rock. Men att p***a på John Lord, det gör man bara inte :)

"Bond " sa:
Orgel och keyboard/synt är ett otyg inom hård rock. Men att p***a på John Lord, det gör man bara inte :)

Håller med, jag har allt med Doors och även mycket på Purple. Det är på senare år jag totalt tröttnade på Hammondorgeln.. Och jag är fan inte för ung, för varken 60-70:tals musik, Jag är ju uppväxt med den!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp