Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Har mycket tid över här på den thailändska landsbygden så en dag fick jag för mig att bygga en rök och så blev det, bara att sätta sig i bilen och köpa material.
Kört med al i många år, Men börjat testa lite olika trädsorter nu det sista året o märker en klar skillnad framför allt på körsbär blir en stark söt smak (lite för mycket), nu sist tog jag 50/50 al körsbär o blev riktigt bra, Så testa olika trädsorter där nere kan tänka mig att det finns många spännande smaker på alla olika fruktträd ..
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.