Rolf o linetrivo

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Kycklingen

Administratör
Forumpersonal
Jag vet att det är en dag försent och jag har redan grattat Rolf privat men vill ändå passa på att ge er båda en försenad grattishälsning här från mig och chaimai.

Fyller Rolf år i dag?
Jag fyller i morgon så jag förväntar mig att ni står utanför mitt hus med ett par lådor single malt :)
Grattis Rolf

Nope, Rolf fyllde igår.
Jag vill tacka dig Rolf och G för en underbar middag och tillbehören till den. :wai:

"Sir One " sa:
Fyller Rolf år i dag?
Jag fyller i morgon så jag förväntar mig att ni står utanför mitt hus med ett par lådor single malt :)
Grattis Rolf

Nope, Rolf fyllde igår.
Jag vill tacka dig Rolf och G för en underbar middag och tillbehören till den. :wai:

Det där blev lite fel ser jag, tur att det var ditt inlägg sir one så jag inte blev " hängd" igen. :D

"ledarn " sa:
Hade du inte varit sjukskriven så....?? :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
Ånä, så jäkla sjuk är jag inte utan att jag kan bjuda på den single malt ni förväntas ha fyll bakluckorna på era bilar med.:)
Mat? Ja, om ni klarar den mängd chilli som jag kryddar med så.... Thailändarna gör det inte :)

"ledarn " sa:
Nä, nä...... Är man sjuk så är man.. :nod: :nod:

Vi får se till nästa år om du är frisk då... :laugh: :laugh:
Nästa år kan jag vara avliden, kremerad, begravd och bortglömd av alla. Jag kan se mina ex sitta tillsammans, skålandes för den lyckligaste dagen i deras liv. Och jag som gjorde dem så lyckliga och försåg dem med fantastiska ungar....

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp