Så mycket kortare livslängd har en surpomp .

• Trådstartare Trådstartare EV
  • Start datum Start datum

E

EV

Gäst
Är du en äkta surpomp som är missfornöyd med allt , vill du få en kortare livslängd .
Man träffar dom här i Thailand också .
Man hör dom säga : Alt som är fel med Thailand , ingen positivt , bara negativt , är du en
av dom får du ett kortare livslängd .

www.hegnar.no/kvinner/artikkel550756.ece

mann_sur.jpg

Det är ett känt faktum att ett gott skratt förlänger livet, när man skrattar frigörs endorfiner som kroppen mår bra av. Så jag tror nog att surskallar får ett kortare liv men det är nog ingen regel tyvärr.

Det är ett känt faktum att ett gott skratt förlänger livet, när man skrattar frigörs endorfiner som kroppen mår bra av. Så jag tror nog att surskallar får ett kortare liv men det är nog ingen regel tyvärr.
Vad då tyvärr önskar du livet av dem.

Tror inte det har något med livslängden att göra, däremot stress och oro...
Ett lugnt förhållande är nog att föredra om man vill leva länge och att inte överarbeta, många som jobbar 24/7 och som bara dör knall o fall i ganska unga år.

Tur att jag för det mesta är optimistisk och lugn trots dryga omständigheter till och från :)

Pauline ( 100 år ) råd för ett långt liv : Dryck mycket sprit.
Pauline Spagnola från Plains Township i Pennesylvania , tänkte inte två gånger när hon tillfrågades
vad som var hemligheten bakom ett långt liv . Dryck mycket sprit , svarade 100 åriga .

www.cdn.tv2.jpg

Tillbaka
Topp