Säkerhetspolisen ökar övervakningen i områden med många utlänningar

Hej

Det verkar även som om kriget mellan Israel och Palestinierna är en av anledningarna till motsättningsrna mellan lokalbefolkningen och Israelerna i Pai.

Mvh isan lover
Tror de missförstått. Det var Palestina som attackerade och slaktade och kidnappade oskyldiga thailändare. Inte nåt annat land.
Har Thailand fått nån officiell ursäkt av Palestina än? Eller står Palestina stolt för sitt illdåd?

Och hur går det med gisslan, finns det inte thailändsk sådan kvar i Palestina?

Många frågor finns det, men anhängarna till Palestinernas dåd har inte många svar.....

Hej

Tourism chiefs call for free-visa rethink​

MONDAY, FEBRUARY 24, 2025

Tourism leaders cite concerns over tourist behaviour, want shorter length of stay​

Mvh isan lover

Senast ändrad:
Tror de missförstått. Det var Palestina som attackerade och slaktade och kidnappade oskyldiga thailändare. Inte nåt annat land.
Har Thailand fått nån officiell ursäkt av Palestina än? Eller står Palestina stolt för sitt illdåd?

Och hur går det med gisslan, finns det inte thailändsk sådan kvar i Palestina?

Många frågor finns det, men anhängarna till Palestinernas dåd har inte många svar.....
Fel tråd, men ta och läs lite historia så du vet vad du diskuterar.

Fel tråd, men ta och läs lite historia så du vet vad du diskuterar.
Jag diskuterar det som hänt i närtid. Och vad jag vet har inte Thailand gjort nåt för att förtjäna det de utsattes för.

Vill du diskutera historia om dina kompisar i sandlådan får du ta de med västkusten. Ni har samma hyllningsattityd till illdåd.

By the way, hur ska historia ge svar på vad Thailand gjort för fel i situationen?

Jag diskuterar det som hänt i närtid. Och vad jag vet har inte Thailand gjort nåt för att förtjäna det de utsattes för.

Vill du diskutera historia om dina kompisar i sandlådan får du ta de med västkusten. Ni har samma hyllningsattityd till illdåd.

By the way, hur ska historia ge svar på vad Thailand gjort för fel i situationen?
Du måste ju vara allvarligt störd som inte klarar av mothugg, om du har kollat upp var jag bor :laugh2:

Kollat upp var du bor? Vad yrar du om.
Och störd kan du vara själv.

Förklara istället hur läsa historia ska förklara varför Palestina slaktar oskyldiga thailändare? Du sa att svaret fanns där.
Men att du är störd har han väl rätt, din besatthet av "västkust baronen" verkar ha gått över i mani och hamnat på repeat i flera trådar.

Hej

Israeli Ambassador Visits Pai With Thailand’s Interior Minister​

Last updated: March 3, 2025œ

1741098337244.webp

Orna Sagiv and Thai Deputy Prime Minister Anutin Charnvirakul visited Pai meet to debunk conspiracy theories

Israel’s ambassador to Thailand, Orna Sagiv, visited the northern town of Pai in Mae Sot with Thai Deputy Prime Minister and Interior Minister Anutin Charnvirakul. The visit aimed to address tensions following several incidents involving Israeli tourists.

Mvh isan lover

Tillbaka
Topp