skytrain

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
P

pella

Gäst
är det någon som vet om skytrain går från Suvarnabhumi in till centrum..och i så fall hur lång tid tar det?

Det går tåg från suwarnabhumi till centrum slutstation vid skytrain. Finns 2 tåg ett med hållplatser och ett express som går direkt till skytrainstationen i centrum.

Skytrain stationen som tåget ansluter med ligger 2hållplatser ifrån Siam center.

Med trafiken i bangkok föredrar jag själv tåget, tycker det är väldigt smidigt och till o med min farsa förstod hur det funka det betyder att en 2åring skulle kunna ta sig runt själv.

Slipper man få en narkotika påverkad taxichaufför som sitter och maler i komradion och händerna flyger runt överallt, var en taxiresa man bara hoppades man skulle överleva.

"Jonas " sa:
Slipper man få en narkotika påverkad taxichaufför som sitter och maler i komradion och händerna flyger runt överallt, var en taxiresa man bara hoppades man skulle överleva.
Råkade ut för en sån i Bkk i vintras, men jag sa till honom att stanna vid 7/11, där pröjsa jag å klev snabbt ur å bytte taxi.

Han komma ut på motorvägen innan vi märkte det, vilken skräckresa helt klart tjackpåverkad bara satt och malde i radion farsan filmade honom händerna var precis överallt och foten flög mellan gas och broms. Skall vara försiktig med metertaxi många luringar där helst kvinnor skall vara försiktiga, varit många våldtäckter utförda av taxichaufförer. Frugan vågade aldrig åka taximeter själv, to dangerous for women in thailand.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp