Stenbord

Hej

Stämmer bra, vi hade en sån grupp hemma i trädgården tidigare, nu har vi dock ersatt den med en Sala av trä, ”stenbordet” har flyttats ut till farmen där vår anställde med familj använder det, en väldigt praktisk och hållbar möbel.

B6B21721-F88C-4D90-A88A-3BF603370D1F.jpeg

Här en bild på Salan.

85013306-D42C-42F7-91C0-AB5B58E5D3DF.jpeg

Här har vi stenbordet på farmen.

Mvh isan lover
Jättesnygg Sala en traditionell stil, visst kan Thai trä.
Jag klurar på hur jag skall bygga fast där måste det bli en övernattningarum och bastu förstås. Jag har jättemycket bambu kvar på tomten och det kommer säkert in i bilden på något sätt.

Jättesnygg Sala en traditionell stil, visst kan Thai trä.
Jag klurar på hur jag skall bygga fast där måste det bli en övernattningarum och bastu förstås. Jag har jättemycket bambu kvar på tomten och det kommer säkert in i bilden på något sätt.

Hej

Bambu är väldigt praktiskt och snyggt, det går ju att göra mycket fint med det.

Du vet väl förmodligen att man ska lägga bambun i vatten ett tag, t.ex en damm eller vattendrag, gör man det så käkar inte insekter upp den, tar man färsk bambu och använder dröjer det inte länge innan dom börjar käka och göra små hål i den.

Mvh isan lover

Hej

Bambu är väldigt praktiskt och snyggt, det går ju att göra mycket fint med det.

Du vet väl förmodligen att man ska lägga bambun i vatten ett tag, t.ex en damm eller vattendrag, gör man det så käkar inte insekter upp den, tar man färsk bambu och använder dröjer det inte länge innan dom börjar käka och göra små hål i den.

Mvh isan lover
Jo jag förstår, annars bambu feån Nan är mycket efterttaktat speciellt i södra Thailand där de säger att den är bäst.

Tillbaka
Topp