Ledarn
Forumräv
Bara att öppna dörren på planet på lite lagom höjd och en liten knuff.. 5555kommer det nog att bli ,då han skall förvisas, får nog åka privatjet, den tomten.
Föreslår bojar i bälte, samt även på fötterna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Bara att öppna dörren på planet på lite lagom höjd och en liten knuff.. 5555kommer det nog att bli ,då han skall förvisas, får nog åka privatjet, den tomten.
Föreslår bojar i bälte, samt även på fötterna.
Ståplats i Nybroviken!Bara att öppna dörren på planet på lite lagom höjd och en liten knuff.. 5555
Va ska han här och göra..??Ståplats i Nybroviken!![]()
555555 Näää.. Sätt honom med benen i en balja med betong och låt den stelna.. Ställ han sedan på torget i Kalmar där han kommer i från... Eller på Stureplan i Stockholmo... En stor skylt där folk uppmanas att slå han på tjäften!!Va ska han här och göra..??
Ni kan ha honom nere i Lill Danmark tycker jag... 5555
Eller återinför skampålen, där kan han stå några dagar.555555 Näää.. Sätt honom med benen i en balja med betong och låt den stelna.. Ställ han sedan på torget i Kalmar där han kommer i från... Eller på Stureplan i Stockholmo... En stor skylt där folk uppmanas att slå han på tjäften!!
Den som slår hårdast vinner en choklad ask...Om man binder honom med en gummi snodd runt en bambu stolpe så reser han sig i gen som en nickedocka.. Tror många hade sponsrat med choklad...
![]()
Han lär sitta inne läääänge... Enligt svenska tidningar har de svenska myndigheterna sökt honom i Sverige ett tag innan. Och fick tips att han var i Thailand. Inte så svårt att känna igen honom direkt. Han har en stor tatuering i pannan, "Blessed". Välsignad, ( förbannad).. Trevlig tatuering för en serie våldtäktsman. Klassad som extremt farlig av svenska polisen. "Närma er inte honom". Tänkte dela med mig av foto eftersom det finns massor av foton på TS på tjejerna som delade/styckade en vän.. Så tror jag inte det stör någon. Ingen lär träffa honom på de närmaste 10-20 åren..Eller återinför skampålen, där kan han stå några dagar.![]()
Han lär sitta inne läääänge... Enligt svenska tidningar har de svenska myndigheterna sökt honom i Sverige ett tag innan. Och fick tips att han var i Thailand. Inte så svårt att känna igen honom direkt. Han har en stor tatuering i pannan, "Blessed". Välsignad, ( förbannad).. Trevlig tatuering för en serie våldtäktsman. Klassad som extremt farlig av svenska polisen. "Närma er inte honom". Tänkte dela med mig av foto eftersom det finns massor av foton på TS på tjejerna som delade/styckade en vän.. Så tror jag inte det stör någon. Ingen lär träffa honom på de närmaste 10-20 åren..
Inlåsningstiden vid ett fängelsestraff blir högst 6 år 8 månader, glöm bort både 10 och 20 år,
Tror inte det... Vid serie våldtäkter och misshandel blir det nog inga 8 månader..Hoppas jag!!
![]()
Kanske en advokat som uttalar sig så precist på 6 år och 8 månader? Som vet... Men troligtvis får han bara ett par år.. Det är väl synd om honom...Han skrev 6 år och 8 månader![]()
Kanske en advokat som uttalar sig så precist på 6 år och 8 månader? Som vet... Men troligtvis får han bara ett par år.. Det är väl synd om honom...
Trasslig uppväxt. Så han får säkert gratis utbildning med. I Sverige skall man rehabiliteras.
Det är så synd om alla dessa kriminella som begår våldtäkter, misshandlar mm.
Varför inte släppa dem fria och låt dem gå i skolan. Med betalning. De hade säkert anpassat sig och blivit trevliga, bara de får lite kärlek..De hade säkert blivit riktigt bra medlemmar i VP eller MP som förespråkar mjukis brallor och blommor.. Kanske som han kunde jobba som förskole lärare...
"Farbror varför har du så roliga bilder i ansiktet? Jo mina barn det är för att jag älskar tanter" ....
Han skall för fan sitta inne resten av sitt liv den psykopaten... !!!![]()
Kanske en advokat som uttalar sig så precist på 6 år och 8 månader? Som vet... Men troligtvis får han bara ett par år.. Det är väl synd om honom...
Trasslig uppväxt. Så han får säkert gratis utbildning med. I Sverige skall man rehabiliteras.
Det är så synd om alla dessa kriminella som begår våldtäkter, misshandlar mm.
Varför inte släppa dem fria och låt dem gå i skolan. Med betalning. De hade säkert anpassat sig och blivit trevliga, bara de får lite kärlek..De hade säkert blivit riktigt bra medlemmar i VP eller MP som förespråkar mjukis brallor och blommor.. Kanske som han kunde jobba som förskole lärare...
"Farbror varför har du så roliga bilder i ansiktet? Jo mina barn det är för att jag älskar tanter" ....
Han skall för fan sitta inne resten av sitt liv den psykopaten... !!!![]()
Förklara gärna så läser jag det i morgon...Kanske det vore bättre att Du läser vad jag skriver, sen kunde Du ha frågat hur jag kommer fram till slutsatsen om 6 år 8 månader....
Ja visst är det härligt 555Folk skriver om serievåldtäcktsmannen i denna tråd som handlar och brottet i khon kaen och i tråden om serievåldtäcktsmannen så börjar det skrivas om styckmordet.
http://www.bangkokpost.com/news/spe...al-attraction-falling-for-a-killer-news-story
Ja visst är det härligt 555
Kan nog vara för att innehållet är liknande "brott" och man ser inte i vilken tråd man befinner sig i!Folk skriver om serievåldtäcktsmannen i denna tråd som handlar och brottet i khon kaen och i tråden om serievåldtäcktsmannen så börjar det skrivas om styckmordet.
http://www.bangkokpost.com/news/spe...al-attraction-falling-for-a-killer-news-story
Våldtäckt och styckmord, ja väldigt liktKan nog vara för att innehållet är liknande "brott" och man ser inte i vilken tråd man befinner sig i!
Våldtäckt och styckmord, ja väldigt likt
som inbrott och rånmord med väldigt likt![]()