Ja nu ska vi inte dra för stora växlar på det jag sa. Lego verkar vara den som förstod mest vad jag menade ändå. Björnbusarna tyckte jag var ett bra namn då det inte är särskilt negativt, tvärtom jag hejjade alltid på björnligan i kalleanka när jag var liten... Synd de alltid ska sabba det i slutet.
"magnusjansson " sa:
Är det så att du måste läsa dom trådarna,är det ett tvång att läsa och
kritisera det man inte tycker om,
Om du nu inte tycker om dessa trådar,så kan väl du ge mig namnet på trådar
som du skapat, så får jag bilda mig en uppfattning om vad du tycker är bra,
Nej jag
måste inte läsa dom trådarna, kanske var därför jag sa jag blivit mindre aktiv? Jag sa inte heller det gäller trådar jag skapat? Man ska inte lägga ord i folks mun bara för att vara en "motpol".
"legolas " sa:
tråkigt att du känner så, tycker att du skriver bra och sakligt och så har du åsikter i olika ämnen... Kanske att du skulle strunta i att läsa och skriva i ämnen då som du inte gillar. Skit i dom bara, annars tycker du ju bara livet är trist.
Nu vågar la inte jag skriva för mycket till dig, det kanske är så att jag tillhör Björnligan, jag vet inte. Men synd om du slutar att skriva. Jag måste ändå säga att jag finner det ganska konstigt att du tycker att detta forum är "tufft" med dålig stämning.
Jag vet inte om man skall nämna andra forum, men jag vet ju t.ex. det största svenska (jag tror det är det största), där kan du snacka om dålig stämning, riktigt många grisar som skriver, och försöker att utöva ren pennalism på andra skribenter, där kan du snacka om misstämning, och konstiga människor. Detta ChaiMai är ju rena rama dagiset emot det.....
Så kom igen nu, och dra ditt strå till stacken, och skit i trådarna som du inte gillar.
Du får en karma bara för att du skriver vad du tycker...
legolas
Det är det jag gillar med dig. Du är ovanligt bra på att ta kritik på rätt sätt, även om det egentligen inte var kritik mot dig helt, bara lite

Tycker om när man kan va obekvämt ärlig men i samma andetag inte va rädd för att va trevlig och peka på bra saker. Speciellt viktigt när man kommunicerar i text...
Nu är det ju så att jag gör precis som du och andra säger. Jag skiter i de trådar jag inte gillar och gör ingen sak av det. Finns trådar som jag ogillar eller blir uttråkad av, men jag förstår att dessa intresserar andra och så ska det vara, de får gärna finnas för min del. Jag låter bara dessa va ifred.
Men som kycklingen säger så är det inte så lätt ibland när trådar spårar ur stup i ett. Det är ju få av de längre trådarna som inte har någon sida med prat om invandring eller det nya Sverige t.ex.
Men nu vart det ju en cirkus av en enda mening som jag skrev till Justin om att inte ta vissa på så stort allvar om de skriver elakt och knepigt till han. Han ska helt enkelt göra som jag gör och som du med flera säger att jag ska göra, ignorera vissa inlägg och trådar. Tyckte jag framförde det diskret och skämtsamt men du snappade upp det så jag vart tvungen förklara mig
"mackes " sa:
Ja du Nakonsawan då råder det väl ingen tvekan om att jag tillhör björnligan eftersom det var jag som för tre veckor sedan retade upp mig på alla signaturer som talade om vilken telefon man hade. När jag förstod att du tog illa vid dig så försökte jag mjuka upp det hela med att skylla på ölen. Jag ber tusen gånger om ursäkt för detta och för att du inte skall missuppfatta omständigheterna så kan ju berätta att jag faktiskt aldrig dricker mig berusad.
Jag tror att det helt enkelt är så att vi är några på CM i ungefär samma ålder som har liknande åsikter och intressen men vi är definitivt inte alltid överens. Och som sagt, du måste ju inte läsa alla dessa trådar om du finner dem ointressanta vilket inte är så märkligt om du bara är hälften så gammal som oss. Det finns säkert jämnåriga som du kan driva trådar med.
Men igen, ursäkta mig om du kände dig hackad på, det var en generell uppmaning som definitivt inte var riktad personligen till dig. Jag skall vara försiktigare i fortsättningen.
via Tapatalk
Ja så var det, riktigt imponerad du kommer ihåg det. Men det kanske var för att du inte alls drack öl..? Ja det var ingen stor sak. Jag kommer inte ihåg vad det pratades om och tänker inte kolla upp det nu. Men har för mig jag hade hjälpsam intention med vad jag skrev så hoppa du in och fräste lite. Skitsamma jag drog bara upp det för att Lego krävde mig på en mer utförlig förklaring på vad jag menade med fylleinläggen och då tänkte jag på dig som skyllde på ölen först och skrev om det...
Du skriver bra i övrigt och om du eller någon annan spårar ur ibland så är det inget jag bryr mig om, inom vissa gränser hehe. Får passa på tacka för din suveräna tråd om husbygget, där skyllde du inte på ölen i något inlägg