För Er som inte har kläm på det här, så kan jag säga att britains got talent alltså är en talangshow där man letar efter Storbrittaniens största talanger. Vinnaren får runt SEK: 5 miljoner............
Idag tittade jag på finalen och vinnaren blev .......en hundfan.... idioterna i Storbrittanien låt en hundfan vinna hela skiten. Hunden sprang omkring där på scenen och sprang mellan benen på matte, hoppade upp i famnen på matte och la sig på ryggen på matte och hundfan sprang omkring på scenen lite grand på sina 2 bakben....
Detta ställdes då i relation till att hunden slog 10st andra ytterligt talangfulla artister som hade tränat som aset i massor av år, och som är på toppen av skicklighet som människan kan uppvisa.
ja ibland, ganska ofta faktiskt, så är människorsläktet ett korkat och konstigt släkte, och det lär väl också bli vår undergång till slut....
ja så långt har det nu gått med den fluga som hundägande till slut blev. Hundar behandlas som barn, och äter samma mat som människor, och de får knappt längre motion så de kan kallas hundar...... Och nu vinner hundfan 5 miljoner.... hahahahaha säger jag åt människan, och tycker att vi är fullständiga idioter....
legolas