Jag vet inte om jag ar bland de som avses av Btung men svarar anda..... Angaende de som hacklas sa ar det kanske inte sa enkelt som du sager, Jag anser att hackling ar en form av mobbing faktiskt, och da kommer ju ordet hackling i en helt annan dager an vad du forsoker gora det till.
Mobbing kommer till stand sa fort som manniskor ar formade och stopta i en form som avviker lite grand ifran normen. De som mest brukar reagera pa detta ar manniskor som ar ganska tunna i sin personlighet och ofta valdigt tunna i sin hjarna. Detta ar mina asikter och ingen definitiv vetenskap.
Sedan tycker du att manniskor som ar hacklade skall soka sig till ett eget forum, eller skrivetr du inte det Btung. Du menade sakert inte en sadan dum grej, men du skrev faktiskt det.
Sa har man en Birger LKPD efter sig, da skall man lagga sig raklang, lamna forumet kvickt som fan och lata mobbaren och hacklaren vinna.... Du tycker att manniskor som vill havda sin asikt och argumentera om den, skall soka sig till ett annat forum eller kanske bilda ett eget forum..... Du menade sakert inte det, men du skrev faktiskt det....
Jag kanske har missforstatt hela grejen vad du skrev, men eftersom du fick stillsamma applader av Berralund, sa havdar jag min asikt enigt ovan, och vill du att jag darmed skall lamna forumet, sa kan jag gora det nu och har, inga problem....