"legolas " sa:
Lunkan läs ditt egna inlägg som mitt inlägg är relaterat till..... med dilemmat menade jag helt enkelt att du skrev följande i din post:
- "Nu träffar jag få t ex eftersom mina knän inte gillar längre att dansa, men t ex för ett par veckor sedan flirtade en 30-35-årig taxichaffis - kvinlig - med mig. "
jag uppfattade din text som om du numera inte har så många kvinnor p.gr.a. av dina knän, och att du numera är såpass desperat så du "hugger" efter kvinnliga taxichaufförer. Så enkelt var det.... Det var sagt i en anda utav att vara friends och ha en kul ton mot varandra efter allt jädra tjöt som varit.
Well. Om det var någon som var desperat, så måste det väl vara hon i sådana fall, eftersom det var hon som flirtade med mig
"legolas " sa:
Jag trodde väl kanske att du hade tagit till dig det som sagts i ämnet och blev helt enkelt glad att du postade på ett trevligt sätt. Du verkar dock så himla misstänksam som vanligt och hugger åt höger och vänster hela tiden... Vi är inte ute efter att hänga dig, så slappna av,.,,
Well. Zetterberg höll med en del om att jag hade blivit orättvist behandlad, men bland er andra har det varit en massa tjat mot att jag blivit sur på att Gazton har HITTAT PÅ saker om mig,
men inte en enda av er andra har skrivit ett dugg mot Gaztons flera lögner om mig...
TVÄRT OM så har flera hävdat att han bara skrivit åsikter. PÅSTÅENDEN OM MOTPARTEN ÄR
INTE ÅSIKTER.
Åsikter är inte falska, eftersom det är DEN personens åsikt.
Påståenden däremot är sanna eller falska. Gazton har skrivit flera falska om mig.
Så varför skriver ni emot reaktionen mot lögnerna, istället för att reagera mot han som hittat på flera falska saker om mig?...
"legolas " sa:
Lunkan igen!! Du pratar om att du aldrig skulle vilja ha nåt med en bardam att göra. Men du kanske borde tänka på att en bardam är en "vanlig flicka", hon är inte kommen ifrån en annan planet. Hon är samma dam som du fratiniserar med på olika ställen i Thailand, skillnaden är bara att hon då som sagt var skapar sig en inkomst via baren.
Nu hittar du på. Något typ det rödmärkta har jag ALDRIG skrivit.
Jag har skrivit att bland de som tvingas dit finns det bra tjejer, men att det är stor risk att de tar skada av att vara pr*stituerade. Dessutom drar barturister även åt sig de giriga. Därför är oddsen mycket bättre att hitta bra fruämnen på andra ställen.
Därför letar jag på andra ställen
"legolas " sa:
Och skillnaden mellan dina "fina" damer och bardamerna är NOLL och ingenting, De damer som du träffar som sjunger karaoke och dricker öl på karaokebar. De är identiska med vanliga bardamer. Skillnaden är bara att karaoekedamen särar på benen för thailändare medans oftast den vanliga bardamen gör det för falangen.... Så skillnaden är fortfarande jättestor eller??
Säg till de, som inte säljer sex, att det inte skulle finnas någon skillnad, om du vågar

Jag berättade ju ett exempel om hur icke-sexmassösen reagerade då massagekunden tog för givet att han skulle få sexmassage bara han betalade extra...
Den där texten visar att du inte begriper mycket om hur "fina damer", som du kallar det, tänker.
Du verkar tro att alla thai är lättfotade som medelkrogtjejerna i Sverige. Inte ens svenska tjejer utanför krogfolket är som du hävdar. Plus tror du inte att thaitraditionerna har gett några effekter alls???!!!
F ö finns det många både svenskor och thai, som inte dricker över huvud taget (utom kanske ett glas vid speciella tillfällen som t ex bröllop) hur förvånande det än är för vissa av er
"legolas " sa:
Till sist Lunkan! Du skall bara veta, och detta kommer du underfund med om du kommer ner hit till Thailand, och bosätter dig, och också om du då låter folk vara vän med dig, att häruppe i Isaan i alla fall, så ser jag fanimej absolut ingen skillnad på bardamer och t.ex. lärare.
Då behöver du skaffa dig starka glasögon

Visst finns det sådana, som det inte går att se på säkert, speciellt om det är före detta bardamer, som slutat med det livet t ex då de blev mamma. Men om man får se deras normala utseende och rörelsemönster, så kan man se "90%-säkert" på de flesta.
En sak, som kanske kan ställa till det i bedömningen, är om någon ordentlig bytjej har fått för sig att faranger lättare fångas av bartjejer, eftersom många bartjejer har "haffat" faranger, och därför försöker härma bartjejers utseende
"legolas " sa:
ALLA i stort sett (lite överdrivet OK då) vill träffa en falangkille, och att se alla dessa enormt många t.ex. lärare som jag då träffar ofta, sitta på internet och tjöta med falanger, de jagar både med fiskkrok och med nät, och sedan höra dem tjöta om jag känner någon falang... bl.a. det får mig att inse att det kackel som du bedriver emot bardamer bara är struntprat,
Alla de som är positiva till att sitta med dig då.... Tror du verkligen att där finns en thaidam som har väntat i hela sitt liv på att just möta Lunkan. Och att hon skulle välja bort allting här i Thailand bara för att vara med dig. Eller tror du att det beror på dina pengar och din chans att ta hand om henne......
Om du tror det sista, så är du positiv till pr*stitution, men bara efter dina egna premiser. Menandes att kan man ljuga och bedra och bluffa om sin inställning till att sälja sig DÅ duger man i dina ögon, men om man öppet står där och arbetar ihop sitt levebröd med falanger i en bar så är det kass. Det finns väl ett ord för detta tror jag????
Gällande sista stycket av din text. - Det är något du fått för dig att jag skrivit, fastän jag inte
Det är enorm skillnad på
A/ prostition samt då någon gifter sig till pengar med någon de inte är intresserade av annars alls
B/ och på de, som FLYTTAR GRÄNSERNA NÅGOT och tar en, som de gillar lite mindre för att de har mer pengar. D v s att de p g a pengar väljer "10:e-alternativet" istället för den de gillar mest.
Ja, såklart har de inte suttit och väntat på just mig, men jag hamnar betydligt högre upp av att många blivit besvikna på thaimän och butterflyfaranger
Du verkar tro att kvinnor tycker jag är en oatraktiv gubbe
Resten är (((
Innan jag blev skadad och var ute och dansade, så var det flesta 18-24 och några runt 30, plus några var så unga att det blev riktigt pinsamt. De 4, som kommit med allvarliga förslag EFTER jag blev skadad = 22, 26, 28 och 35 år. SVENSKOR alltså och säkert 26-åringen och troligen 35-åringen har jag säkert MINDRE pengar än. Jag har fått några gener av farfar, som jag kopplar på när jag känner för det. T ex då han var 72 och legat i koma i över en vecka innan han vaknade upp. Första dagarna efter uppvaknandet var han lite väck, men det dröjde inte länge förrän han hade charmat sköterskorna så att de "slogs" om att passa upp på honom. En gång då jag kom dit borstade en hans hår väldigt länge, en stor och flirtade med honom och den tredje kom med vatten
MEN nu efter skadan är jag i mycket sämre form, så nu räknar jag med att de thai 20-, 21- och 23-åringar, som kontaktat mig är ute efter mina pengar.
(((Innan jag blev skadad var jag i mycket bra form. Jag BÖRJADE spela tennis och pingis på klubbnivå och tävla i kanot då jag var nästan 40 då de flesta ju slutat

Jag hade inte hunnit tidigare för innan jag flyttade hit höll jag på med basket, innebandy, tävlingsdans och kappsegling. Enda gången jag vann mot en 20-årig tennislärare var då det var extremt varmt, så han tog slut först, fastän han ju var mycket bättre tennisspelare, så jag fick springa mycket mer
Nu har jag i kass form, men om knät börjar hålla igen, så räknar jag med att bli i hyffsad form på ett halvår genom att träna främst med kanot. Det är ju ingen bra idé att skaffa en så mycket yngre fru att man inte har någon chans att orka med dem. Men eftersom jag inte vet vilken form knät kommer att tillåta att jag kommer upp i, så har jag ingen aning om nu vad "för ung" fru är

Men knappast under 29.