Gottland
Forumveteran
Då ses vi inte i Liverpool dåJag kan säga att orsaken är forumrelaterad, min familj är helt ok! Tack för er omtanke, som synes är jag nu forumveteran och vanlig medlem. Ni slipper mig inte så lätt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Då ses vi inte i Liverpool dåJag kan säga att orsaken är forumrelaterad, min familj är helt ok! Tack för er omtanke, som synes är jag nu forumveteran och vanlig medlem. Ni slipper mig inte så lätt!
Nä men vi kan ju alltid ta en liverpoolare.Då ses vi inte i Liverpool då
Du tillhör förmodligen den person vi minst vill slippa här, förmodligen finns antagligen ett fåtal som blir besvikna. Dock tror jag du bjuder på det.Jag kan säga att orsaken är forumrelaterad, min familj är helt ok! Tack för er omtanke, som synes är jag nu forumveteran och vanlig medlem. Ni slipper mig inte så lätt!
Jo men Det finns gränserDet här var sannerligen mycket tråkigt att höra! Du har ju alltid varit en av de pollare som hållit många lösa tampar på plats...
Nu kan du kanske bli guldmedlemNi gör mig för tusan tårögd. Detta är ett beslut som har växt fram under en lång tid genom en samverkan av flera faktorer varav den viktigaste är tidsbrist. När man är Global Moderator här känns det som ett ansvar och det blir en rutin att logga in och kolla vad ni har för er. Den tiden känner jag att jag inte har nu av olika skäl. Som vanlig medlem kan jag logga in när jag har tid och skriva när jag känner för det.
Sen finns det någon som uppenbarligen har fått uppfattningen att vi får saker och ting gratis bara för att vi tillhör Staff. Så är det inte, uppdraget är 100 % ideellt och något jag har gjort av intresse samt att det har varit kul, åtminstone tidigare. Någon har kanske förletts tro att jag exempelvis har fått Mackes bok gratis men så är det inte. Den var beställd som vanligt och betald med egna pengar.
En bidragande faktor har naturligtvis varit allt politiktjafs, ofta med en inriktning som ligger ganska långt ifrån mina sympatier. Till sist verkar det som att våra vädjanden hörsammades men det tog tid. I grunden är det samma skäl till mitt avhopp som förre admin hade när han stängde ner. Nuvarande admin och jag är och förblir goda vänner och det är absolut ingen oenighet med henne som är orsaken till mitt avhopp. Det kan inte betonas starkt nog.
Där sa du något, den vackra titeln har jag ju aldrig haft.Nu kan du kanske bli guldmedlem![]()
Ja det hände ibland att det bara blev en Liverpoolare och lakanet svartNä men vi kan ju alltid ta en liverpoolare.
Ja Berra, tänker inte gråta krokodiltårar och undra varför, för jag har känt dig länge i detta forum och är inte förvånad, forumet har blivit ett tillhåll för inskränkta folk, gamla desillusionerade, framtidsfientliga, nationalistiska rövhål, som bara vill degradera andra i sin omgivning!
Tror snart att jag skall göra dig sällskap!
Jag kan säga att orsaken är forumrelaterad, min familj är helt ok! Tack för er omtanke, som synes är jag nu forumveteran och vanlig medlem. Ni slipper mig inte så lätt!
Med dessa ord vill jag tacka för mig här på vårat älskade forum.
Jag slutar med omedelbar verkan som forumvärd av skäl som endast admin känner till.
Kanske dyker jag upp som skribent någon gång, vi får se.
Detta är väldigt tråkigt men min familj är det som är viktigast i livet.
Adjö, kommer att sakna er!![]()