O
only2down
Gäst
Min thailändska flickvän och numera fru fick ont i en tand så vi åkte in till Udon Thani från Nam Som. En resa som vi gjorde med en sorts buss som liknade mera en lastbil. Tog väl en timme eller så. Vi hittade en klinik och stegade in. Damen i receptionen tittade på tanden och sade att tanden måste dras ut. Min fru stegade då in och var beredd att dra ut tanden "vänta" sa jag. Vi går till en tandläkare till så att vi är säkra på den verkligen behöver dras ut. Sagt och gjort. På nästa ställe sa dom att "du måste laga den" vilket lät betydligt bättre än att dra ut den. Sagt och gjort frugan satte sig och väntade på sin tur medans jag gick till en frisörsalong för att klippa mig. Klippningen gick bra men så hörde jag "you want happy end?" What did you say sa jag men hon svarade inte. Helt ny upplevelse för mig, en jättemodern salong men gamla affärsidéer.
Jag gick och tog en öl medan jag väntade på frun.Verkligen helt sjuk att den första tandläkaren var beredd att dra ut en tand som kunde lagas bara för att tjäna några Bath. Det har nu gått några år sedan händelsen och tanden är fin fortfarande.
Jag gick och tog en öl medan jag väntade på frun.Verkligen helt sjuk att den första tandläkaren var beredd att dra ut en tand som kunde lagas bara för att tjäna några Bath. Det har nu gått några år sedan händelsen och tanden är fin fortfarande.