Tapatalk 2

• Trådstartare Trådstartare lubo68
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Nu fick jag samma fel som dig helt omöjligt att komma in bara tvingat stopp. Märkligt...

Men när någon citerade ett av mina inlägg så funkar det. Men kan fortfarande inte starta med ikonen.

Jag får fortfarande upp felmeddelandet, trycker jag sedan på OK så kommer jag in. Får se hur länge detta varar.

Kan skriva i alla trådar utom i Glimtens, inget felmess, bara försvinner?

"Berralund " sa:
Samma för mig i glimtens det måtte spöka i den.

Jag fattar inte riktigt detta med "Tapatalk", har själv haft den installerad i min telefon, men vad är skillnaden?

Om jag surfar som vanligt med min mobil och är på hemsidan kan jag ju skriva som vanligt och se allt, i Tapatalk ser jag bara inläggen och vad är skillnaden och vad är fördelen med Tapatalk?

...alltså, jag kan inte se någon fördel med det, jag kan ju lika gärna surfa på Chaimai och skriva lika lätt där!

...eller är tapatalk mer för att man kan samla alla forum som man deltar i och på så sätt snabbare kan skriva??

Lyco

Jo det är snabbare att skriva och gränssnittet är anpassat för mobil så man slipper zooma. Lättare att skicka med bild etc.

Men funkar ju att köra via webbläsaren också.

Jag använder den just för att kunna lägga upp bilder snabbt och enkelt. För det mesta funkar det. Är inte medlem på något annat forum, har inget behov av det.

"bson " sa:
Kan skriva i alla trådar utom i Glimtens, inget felmess, bara försvinner?

Bson jag har me problem jag kan inte skicka snabbsvar men skickar jag på annat sätt.så.går.det.men ej me snabb svar

Ni som inte kan svara i min tråd tryck på plus tecknet brevid snabb svar så ska ni se att det går

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp