Tapatalk 2

• Trådstartare Trådstartare lubo68
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"andrejsdenruskige " sa:
Hade det funnits en funktion på forumet där man kan välja att visa andras signaturer eller dölja andras signaturer så hade det varit upp till var och en att få en "plottrig sida" eller inte.

Tapatalk signaturen kan kanske vara svår att bli av med på det sättet.
Exakt samma åsikt som jag har ...

Forum har ju en signaturfunktion som kan stängas av utav Ling osv. Men Tapatalk skriver en egen signatur inbakad i inlägget. Forumet kan inte veta om det är en signatur eller en del av inlägget. Detta är inte ett problem hos ThaiSnack.se utan generellt på forum.

Frågan om signaturer har blivit en storm i ett vattenglas.
En oviktig fråga som en del har retat upp sig på och kanske använder som ett tillhygge mot andra medlemmar i en helt onödig debatt. Det började med signaturen som man kunde använda på CM och har sedan spridits till Tapatalksignaturen. Den förra var ett aktivt val, den senare är egentligen ingen signatur utan mer reklam för Tapatalk och som finns med by default i luren.
Jag tror att det finns sådana som i debatten ser en chans att ställa till jävelskap och det är egentligen detta som skriverierna borde handla om.
Att se detta med "Sänt från Tapatalk" kan vara en upplysning om att skribenten befinner sig på stående/resande fot och ger då en bild av dennes förehavanden.

Kan jag använda "Sir One" i Tapatalk som automatiserat avslut i telefonen eller räknas detta som skräpmeddelande?

Sir One

Jag tror det är viktigt för några här på forumet, därav min fundering om man kunde ha en inställning som tar bort sita raden i inlägget om den innehåller Tapatalk, om man gör detta som ett aktivt val.

jag kan förstår de som vill ha det kvar men även de som störs av det ... för min del tycker jag det spelar mindre roll men bra som skrevs att man kan se om det är skrivit från nallen då för oss över 22 har inte växt upp med den och skriver inte lika snabbt och bra med nallen som yngre gör (sen har vi väl lite större fingrar eller sämre kontroll på fingrarna).

"Janne " sa:
Jag tror det är viktigt för några här på forumet, därav min fundering om man kunde ha en inställning som tar bort sita raden i inlägget om den innehåller Tapatalk, om man gör detta som ett aktivt val.

jag kan förstår de som vill ha det kvar men även de som störs av det ... för min del tycker jag det spelar mindre roll men bra som skrevs att man kan se om det är skrivit från nallen då för oss över 22 har inte växt upp med den och skriver inte lika snabbt och bra med nallen som yngre gör (sen har vi väl lite större fingrar eller sämre kontroll på fingrarna).
Jag kan tillägga "sämre koll på hjärncellerna" :) Det jag jag själv upplevt i en accelererande fart.

"Sir One " sa:
Förstår det.... Det krävs ju ett visst mått av intelligens och fungerande hjärna för att inse sina begränsningar :):)

Du e goo du gubben ;)
Håller me om att fingrarna e dtora ibland men som ledaren skrev man ser vilka som skriver från luren in real life :)

Senast redigerad av en moderator:
"Janne " sa:
för min del tycker jag det spelar mindre roll men bra som skrevs att man kan se om det är skrivit från nallen då för oss över 22 har inte växt upp med den och skriver inte lika snabbt och bra med nallen som yngre gör (sen har vi väl lite större fingrar eller sämre kontroll på fingrarna).

Allvarligt talat, är det verkligen viktigt att veta om det är skrivet på nallen eller på datorn?
Tar man inte folk på allvar för det dem skriver om det finns stavfel el dyl i texten?

Det är internet vi pratar om och på internet bryr man sig inte om div stavfel, här finns tom ett eget språk med många förenklade ord.

Vem annan än en språkpolis bryr sig...

"ledarn " sa:
Och dom är många. ;(

Luren.
Jag är nog lite språkpolis i min enfald men jag bryr mig inte ett dugg om hur saker skrivs, jag ser till innehållet. Genom att skriva annorlunda så får skribenten ett "ansikte", en profil som gör att man känner igen densamma. Det är trevligt, tycker jag.

Har äntligen installerat "Tapatalk" för Windows phone, men när en har loggat in på TT och söker chaimai så hittar den loggan och när man klickat på den så får man error meddelande.

Någon som vet nått????

Prövade att starta om mobilen men det hjälpte inte. Kan man starta om själva Tapatalk? Har ingen aning är usel på sånt här elände.

Pröva.o uppdatera tapatalk då längst upp på höger sida ser.du.tre prickar.tryck där

Det gör det för mig också men jag trycker bara ok så kan jag starta den igen.

Kanske att Tapatalk uppdaterats eller forumets programvara senaste dygnet.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp