Tavlorna "Politiskt Innehåll" och "Dude"

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
Det har framkommit att någon medlem som önskar se dessa tavlor inte kan se dom trots tidigare aktivering. Någonting kan ha hänt med detta när programvaran uppdaterades.

Är ni intresserade av att se dessa tavlor vänligen gå in i er profil och kolla aktiveringen. Fungerar det inte meddela oss här så fixar Klagomålshanteraren problemet snarast.
 
Kan ni inte flytta alla IL thaipolitiska trådar dit med inte bara dom Svenska, slipper jag ha han på ignore för att slippa ha dom ploppandes upp.
Då många av trådarna kan vara olagliga enligt dom hårddragna lagarna i Thailand nu där man inte får diskutera detta på forum och social media skall scannas så kan det ju vara bra för forumet att inte ha dom i en öppen del.
2 flugor i en smäll dom som vill slippa se dem slipper och forumet riskerar inte att åka på lagbrott i Thailand.

För borde inte bara vara Svenskpolitiska trådar som hamnar på en låst sida, i Sverige är det lagligt att diskutera detta på social media.
 
Ni bör hitta det i/under Identiteter


IMG_1107.PNG
 
Kan ni inte flytta alla IL thaipolitiska trådar dit med inte bara dom Svenska, slipper jag ha han på ignore för att slippa ha dom ploppandes upp.
Då många av trådarna kan vara olagliga enligt dom hårddragna lagarna i Thailand nu där man inte får diskutera detta på forum och social media skall scannas så kan det ju vara bra för forumet att inte ha dom i en öppen del.
2 flugor i en smäll dom som vill slippa se dem slipper och forumet riskerar inte att åka på lagbrott i Thailand.

För borde inte bara vara Svenskpolitiska trådar som hamnar på en låst sida, i Sverige är det lagligt att diskutera detta på social media.
Tack för idén, vi får ta en diskussion om detta.
 
Jag tog mig friheten och aktiverade politik tavlan åt några av er som har varit väldigt aktiva med skriverier om det på sista tiden, så vill ni diskutera politik så gör det i den tavlan så slipper var och annan tråd förstöras med politiksnack ;)
 
Lägg inte till mig bara för jag vill varken se Svenska eller Thailändska politiktrådar, inte heller intresserad av dudes.
 
Så man skall inte kunna länka till artiklar från thai pressen , kan ju inte finnas något olagligt i detta, finns det artiklar som är olagliga enligt juntan så är de nog borta illa kvickt.
Men får väl hoppas på en kort diskussion.
Tror nog dom flesta är eniga om att det handlar mer om att länka till tidningsartiklar.
Jag har inget emot honom men trött på dessa eviga propagandatrådar som dyker upp.
Nu finns det en lösning att jag har han på ignore då kommer inte dessa trådar han startat upp men då missar jag också allt annat han skriver.

Det är tex olagligt att påstå att juntan är olaglig som både du och IL påstår, kan leda till fängelse och antagligen för utlänning även utvisning.

Jag tycker dom kan ha en stängd tråd precis som dudes och politik där dom som vill förknippas i trådar där det efter artiklarna kommer påståenden och vinklingar som är enligt nuvarande lag olagliga att diskutera i social media kan hänga och diskutera.
Så slipper vi andra som inte vill riskera dras in i olagliga diskussioner, vi som vill stanna i landet ha dessa trådar öppet.

Du som läser Bangkokpost så flitigt kan väl inte missat att det är olagligt och att man skall granska social media hårdare.

Om inte Svensk politik hör hemma på öppet forum varför skall då Thailändsk göra det?
 
Senast ändrad:
Tror nog dom flesta är eniga om att det handlar mer om att länka till tidningsartiklar.
Jag har inget emot honom men trött på dessa eviga propagandatrådar som dyker upp.
Nu finns det en lösning att jag har han på ignore då kommer inte dessa trådar han startat upp men då missar jag också allt annat han skriver.

Det är tex olagligt att påstå att juntan är olaglig som både du och IL påstår, kan leda till fängelse och antagligen för utlänning även utvisning.

Jag tycker dom kan ha en stängd tråd precis som dudes och politik där dom som vill förknippas i trådar där det efter artiklarna kommer påståenden och vinklingar som är enligt nuvarande lag olagliga att diskutera i social media kan hänga och diskutera.
Så slipper vi andra som inte vill riskera dras in i olagliga diskussioner, vi som vill stanna i landet ha dessa trådar öppet.


Du som läser Bangkokpost så flitigt kan väl inte missat att det är olagligt och att man skall granska social media hårdare.

Om inte Svensk politik hör hemma på öppet forum varför skall då Thailändsk göra det?

Därför det är ett Thaiforum, och mycket viktigt för de med anknytning till Thailand.
Svensk politik finns det svenska forum till.

Finns väl ingen skillnad ang att försöka gömma i i Dude.
Var för inte säga rent ut att du vill banna IL

Ps eller det kanske är så enkelt att han har mer ekonomiska resurser en vad du har.
 
Därför det är ett Thaiforum, och mycket viktigt för de med anknytning till Thailand.
Svensk politik finns det svenska forum till.

Finns väl ingen skillnad ang att försöka gömma i i Dude.
Var för inte säga rent ut att du vill banna IL

Ps eller det kanske är så enkelt att han har mer ekonomiska resurser en vad du har.
5555555 ja det är det nog, nä du jag lider inte av något Jantekomplex, så det skulle nog vara det sista. 55555.

Nä du jag vill inte banna någon, är väl inget problem att lägga dom Thaipolitiska trådarna i eget som dom Svenska och skriva om allt annat på det öppna forumet.
Som sagt han har många bra inlägg men propaganda trådarna blir tröttsamma.

Jag vill heller inte riskera hamna i någon sits där man blir listad för att hängt på ett thaipolitiskt forum när det är olagligt i Thailand.

Kan räcka att någon Thai som inte gillar det anmäler till ambassaden i Stockholm och dom går igenom dom politiska inläggen på forumet för att det skall bli problem.

Kanske långsökt men inte en omöjlighet när många av inläggen bryter mot just det som dom säger är förbjudet.
 
Jag har nu flyttat ett antal trådar från Thailändska nyheter till Tavlan "Politiskt innehåll". Det finns säkert fler, ser ni någon som bör flyttas aå vänligen meddela oss. Tack @PanPan för initiativet.

Samtliga trådar som handlar om svensk och thailändsk politik skall i fortsättningen postas under den tavlan. Tack!! :wai:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 
 
Tillbaka
Topp