THAIAIRROP-Poäng. Låt dem EJ förfaras!

Raggarn

Aktiv medlem
Kära vänner och Ni andra.
Vi närmar oss årsskiftet och mångas poäng kommer gå upp i rök på Thai ROP.
Denna gång var jag vaken nog att skänka (nominera) mina till min Fru(Chef) och bokade en enkelresa från ARN-BKK 7 januari. Skulle ha kostat 10800kr förra veckan.

Idag fick jag tummen ur a****t igen och bokade enkelresan från BKK-ARN 11:e december, vilket jag visste var billigare för under 17000 Baht.

Har Ni poäng kvar så utnyttja dem och beställ en biljett för 2024. Men gör det innan årskiftet.
Har Ni ej tillräckligt med poäng för en ToR eller enkelresa så kan man köpa till poäng på Thai. Jag gjorde det förut och fick betala 800kr för en ToR.
En annan gång använde jag poängen till att uppgradera (redan köpta biljetter) till Business för mig och sonen one way.

Det är lätt att glömma dessa poäng liksom
FRISKVÅRDSBIDRAGET från arbetsgivaren.
Dessa kvitton skall vara inne på lönekontoret innan årets slut.

Är det någon av Er som haft nytta av ovan information så blir Ni skyldig mig en Changöl alternativt en BlåBurk Sofiero 5,2%.
IMG_0462.jpeg

IMG_0462.jpeg

Med vänlig hälsning,
Raggarn

Kära vänner och Ni andra.
Vi närmar oss årsskiftet och mångas poäng kommer gå upp i rök på Thai ROP.
Denna gång var jag vaken nog att skänka (nominera) mina till min Fru(Chef) och bokade en enkelresa från ARN-BKK 7 januari. Skulle ha kostat 10800kr förra veckan.

Idag fick jag tummen ur a****t igen och bokade enkelresan från BKK-ARN 11:e december, vilket jag visste var billigare för under 17000 Baht.

Har Ni poäng kvar så utnyttja dem och beställ en biljett för 2024. Men gör det innan årskiftet.
Har Ni ej tillräckligt med poäng för en ToR eller enkelresa så kan man köpa till poäng på Thai. Jag gjorde det förut och fick betala 800kr för en ToR.
En annan gång använde jag poängen till att uppgradera (redan köpta biljetter) till Business för mig och sonen one way.

Det är lätt att glömma dessa poäng liksom
FRISKVÅRDSBIDRAGET från arbetsgivaren.
Dessa kvitton skall vara inne på lönekontoret innan årets slut.

Är det någon av Er som haft nytta av ovan information så blir Ni skyldig mig en Changöl alternativt en BlåBurk Sofiero 5,2%.
IMG_0462.jpeg

IMG_0462.jpeg

Med vänlig hälsning,
Raggarn
Miles som går ut 31 december kommer att förlängas med nio månader. Har du nytta av den informationen kanske det kan vara värt två Chang :)

Tillbaka
Topp