R
Rolf
Gäst
Den kunde väl ha haft en guldkant"legolas " sa:tack så mycket - skriv mer....verkar jättespännande.....
ni fick varsin karma som tack för Er arbetsinsats....
inga pengar - men karma får duga..
legolas

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Den kunde väl ha haft en guldkant"legolas " sa:tack så mycket - skriv mer....verkar jättespännande.....
ni fick varsin karma som tack för Er arbetsinsats....
inga pengar - men karma får duga..
legolas
Jo så är det.Man vill ha Grekland kvar i eurozonen,men inte till vilket pris so helst.Det är framförallt Merkel som sitter på plånboken och det verkar som tyskarna har fått nog av grekerna och vill inte bidra med mer pengar. 8)"Rolf " sa:Måste? Tror du inte att Bryssel kommer att göra allt för att inte tappa taget.
En jädra soppa är det. Dramatik på hög nivå.
Jo så går mina tankar också kollar man på en 5års period så har den aldrig förutom en gång varit över 22,25 dvs om man räknar tvärt om"Jo-Be " sa:Roffe!
Det ligger och pendlar runt 4.30-4,60Thb, men en bra kurs i sikte borde ligga
4,50-5,20Thb, det är väl lite som du säger "det lär väl aldrig hända"..
![]()
![]()
![]()
4.90 och däröver är en bra kurs men vi lär får vänta på den tills alla bitar faller på plats i sydeuropa. 8)"Rolf " sa:Hörrni, vad ska man bektrakta som en bra kurs i dagsläget. Som det var för några år sen 6,00 lär ju inte hända men 4.70 - 4.90?
Vad är en ok kurs tycker ni???????
Frågar för jag tänker skicka ner lite guld om det blir bättre..
Tyvärr kan man inte interpolera på det viset.Verkligheten fungerar inte på det sättet. 8)"borat " sa:Tror faktiskt de närmaste månadernas utveckling i sydeuropa kommer att bli avgörande, det har onekligen sett bra ut den sista månaden, fortsätter det så här borde inte ca 4,75 vara omöjligt i slutet av juli.
"legolas " sa:Hahahaha, bra jobbat Borat med detta inlägg, men jag skrattar åt din ålder. Fick på känn att du inte helt skulle klara pressen jag satte på dig. Men 18 år gammal.....Är du fortfarande så feg och inte vågar stå för vem du är? Kom igen nu Boratpojken, det är ju bara löjligt och ganska omoget och respektlöst tycker jag, emot folk här på forumet, att leka med sin ålder på det viset...
legolas
"legolas " sa:hehehehe, så min herre HAR känslor trots allt!!! Men det satt långt inne må jag säga!! Du har helt rätt, du behöver inte bevisa något för någon, och det har du heller INTE gjort, så oroa dig inte!!!
;D ;D ;D
Kan du säga med facit i hand."legolas " sa:Ja så himla viktigt var valet i Grekland för kurserna.....Ni är ena sorgfälliga Singoalla´s, här kommer i alla fall dagens kurs då, till synes som vanligt helt opåverkad utav Greklands göranden. Låt oss nu istället hoppas att Grekland kan dunka till Tyskland i EM-kvartsfinalen.... Det borde ju få kursen på svenska kursen att raka i höjden i alla fall...
TMB Thailand 2012-06-20 01:12 (15 min ago) 1 SEK THB 4.47375
Krung Thai Bank Thailand 2012-06-20 01:16 (11 min THB 4.473
Bank of Ayudhya Thailand 2012-06-20 00:57 (30 minTHB 4.465
Thanachart Bank Thailand 2012-06-20 01:21 (6 min THB 4.46
Kasikorn Bank Thailand 2012-06-20 00:51 (36 min a THB 4.455
Bangkok Bank Thailand 2012-06-19 07:35 2 SEK THB 4.44875
Men hon kommer från Isaan.Det sa hon bestämt och hon kände många falanger från Götet. ;D ;D ;D"legolas " sa:Nä hon sitter i hörnet av Bangla Road och Nude Bar street nere hos dig....
;D ;D ;D ;D