Thaibilar?

Kollar på fords hemsida, hon försäljerskan lurade mig nog lite, hon sa 934.000 men det priset är för en Ford Ranger XLT ser jag på deras hemsida, den jag kollade på där var ju en Raptor med V6 och den kostar från 1.895.000, lite för mycket för en pickup ;)
Här har man suttit sugen på att byta för trodde ju 934.000 för den på bilden.

Kollar på fords hemsida, hon försäljerskan lurade mig nog lite, hon sa 934.000 men det priset är för en Ford Ranger XLT ser jag på deras hemsida, den jag kollade på där var ju en Raptor med V6 och den kostar från 1.895.000, lite för mycket för en pickup ;)
Här har man suttit sugen på att byta för trodde ju 934.000 för den på bilden.
Som vanligt med säljare. Dom säger ett pris men visar en produkt som inte stämmer överens med priset. Precis samma överallt och det verkar fungera i de flesta fall.

Som vanligt med säljare. Dom säger ett pris men visar en produkt som inte stämmer överens med priset. Precis samma överallt och det verkar fungera i de flesta fall.
Ganska ofta det ringer säljare till mig på jobbet. Man svarar och dom presenterar sig. Man fattar ju direkt att dom vill sälja något så jag frågar direkt "Vad vill du sälja?". "Nja, urf, ingeting" blir oftast svaret. Okej dom får en chans till, låt höra. Dom börjar berätta sin story. Nu på senaste tid så skall dom alltid sälja konsulter eller IT tjänster. Jag brukar avbryta dom och säga "Då skulle du ju sälja något!". Efter det så brukar samtalet vara klart :laugh2:
Nä säljare måste ha en annan approach om dom skall nå fram till mig i alla fall. Förra veckan fick jag ett skönt samtal från en säljare. Han började som vanligt med en kort presentation följt av min fråga "Vad vill du sälja?". Han skrattade till och svarade "Det här blir nog ett kort samtal". Han fick beröm för sin ärlighet och vi önskade varandra en fortsatt trevlig dag. :)

Ja jag kollade och hon uppgav billigaste priset på Ford Ranger double coupe vilket är en xlt.
Medans den på bild som dom hade för show var en Ford ranger Raptor, dyraste modellen som ser lite up hottad ut ;)

Å hoppla! :laugh:

DSC_0923.webp

Tillbaka
Topp