Thaifestival

Var länge sedan jag var på nån thai festival, Ragunda för en evighet sedan och Sundsvall för några år sedan.
Dock dagtid har det varit, taskiga grillspett och inte hittat jag nån som tam. Läste att skatteverket körde nån rajd för några år sedan kanske tog den väck den thailändska kreativitet ev även tullens jakt på frukt & grönt. Hör frugan och dottern beklaga sig, som brukar göra nån visit i jakten på nått fynd av papaya eller durian

Thailändsk öl i ett nåt öl tält och utbyta erfarenheter men nån nyfrälst thai resenär eller veteran känns inte särskilt lockande heller.
Kanske lite retro tält skulle vara mer lockande.
Var på Stöde marknad med Farsan nån gång på 70 talet , där var det nåt sextält Kakadu tror jag det hette. Resande strippor, om det var nån live show vet ifan . Inte för vi var in men dom visade lite utanför vad som komma skulle om man löste in sig. En jäkla fylla var det med. Spöktåget kändes inte lika spännande efter det.
Ja det var väl där fröet till fördärvet började ett tidigt sexmissbruk & smak för starka drycker.:)

Fast låter nu man som nån medlem som inte hittade engelsk frukost i Pattaya eller DDT och hans sex upplevelser min sin farsa.
Men det är otroligt första inlägget som handlar om vad tråd skriveren
menade, har inte räknat men ca 20 inlägg om tjafs HUVA

Och varför är det absolut nödvändigt att gnälla och påpeka detta? Du förnekar dig inte! :thumbsdown:
Jo därför att det var BTT som skrev inlägget och då kan inte pöbeln låta
bli att tjafsa tycker du att det att det
är bra att några förstör hans trådar
kom inte nu med att jag förstör inlägg

Jo därför att det var BTT som skrev inlägget och då kan inte pöbeln låta
bli att tjafsa tycker du att det att det
är bra att några förstör hans trådar
kom inte nu med att jag förstör inlägg
Dom flesta trådarna blir förr eller senare söndertjafsade. Skulle vi korrigera detta varje gång blir det en heltidssysselsättning och det har varken @Kycklingen eller jag tid med. Och du är verkligen inte Guds bästa barn vad gäller gnällande och att därmed förstöra trådar.

Thaifestival i Landskrona 11 - 12 juli.

Screenshot_20250707-212418.webp

Tillbaka
Topp