Thaimäns uppförande/thaipojkars uppfostran

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"legolas " sa:
Helt rätt där "Baines" Om nu de 2 herrarna inte klarar att hålla käften, så kanske vi andra kan få det att dö ut om vi ger fan i att överhuvudtaget skriva eller kommentera detta jobbiga tjöt.. vet inte, men kanske funkar...

Bara för att få detta till att handla om tråden..... - "Jag tror INTE att thaimäns uppförande i svartsjuka är som detta??"
;D ;D ;D

Vad snackar du om???? Jag har väl för fan hållt käften hela tiden sen hur länge som helst.. det är fan inte jag som håller på som en satans duracell-kanin!!!!!!!

"legolas " sa:
Jag orkar inte med den typen. han fattar bara inte. han har fått chans efter chans, men är som en [¤#@@¤%] liten barnunge och skall bara ha rätt varenda satans gång!!
Bullshit. Ni har ju tjatat på mig om att jag ska sluta vara irtriterad på lögnspridningen, och inte en enda gång skrivit emot lögnspridningen...
"Fatta" och lägga mig på er fattningsnivå, menar du? :)
Du har skrivit en massa texter om ämnet, men inte en enda gång besvarat t ex hur ni kan få lögner till att vara åsikter. Fakta är fakta och inte åsikter...

"legolas " sa:
Tills den killen lägger sig på rygg och fattar vad det handlar om ute i livet, så tänker åtminstone inte jag längre bry mig om honom. Däremot om han ändrar sig, så har jag inga problem att förlåta honom.

8) 8) 8)
Så du menar att det SKA vara OK med lögnspridning om andra i det du kallar "ute i livet"?

Jag har bekämpat mobbare och lögnspridare sedan jag var liten, och försvarat många andra under åren. På en del ekonomiska forum förekommer det mer mobbning, MEN där är majoriten EMOT sådant, men av någon bar- (?) anledning, så tycker många på forum om Thailand att sådant skitbeteende är rätt!!!

Som sagt så åker jag mycket hellre till ANDRA ställen än krogar/barer. Ni hävdar fortfarande att barlivet är det vanliga, och inte övriga, fastän det är MYCKET större!...

F ö har jag under bara den här veckan blivit kontaktad av ytterligare icke-barkvinnor (en 20) runt 30, som föredrar andra än sexköpande barfolk. Men som sagt desto bättre för mig ju fler som tror att det är som ni hävdar... :)

"Gazton " sa:
Vad snackar du om? Jag har väl för fan hållt käften hela tiden sen hur länge som helst.. det är fan inte jag som håller på som en satans duracell-kanin!!!!!!!
EFTER att ha hittat på flera lögner om mig, OCH hotat mig med avstängning då jag blev irriterad på det. Sedan spädde du på med YTTERLIGARE en LÖGN i din "försoningstråd"!!! Du har fortfarande inte ens tagit tillbaka den senaste lögnen, fastän det finns bevis i äldre trådar i forumet att det du skrev är skitsnack...

Det svarade jag ju på i PM...

Förresten har du inte talat om ett enda exempel på VAD jag skulle ha fel om.
Du skriver ju fortfarande så insnöat som om hela Thailand skulle vara som bardistrikten, och det kallar du insikt om Thailand!!!

När ska du svara på frågoma, som jag ställde till dig för en månad sedan?

"Lunkan " sa:
Det svarade jag ju på i PM...

Förresten har du inte talat om ett enda exempel på VAD jag skulle ha fel om.
Du skriver ju fortfarande så insnöat som om hela Thailand skulle vara som bardistrikten, och det kallar du insikt om Thailand!!!

När ska du svara på frågoma, som jag ställde till dig för en månad sedan?

Är det nån som verkat insnöat in är det du Lunkan. Tror du på fullaste allvar att folk som vistas i "barmiljö" är idioter? För det verkar så. Tror du på fullaste allvar att folk blir dumma i huvudet av att bruka alkohol?

Är du en fanatisk falang av det gamla utdöende IOGTNTO?

Vad vet du om Thailand, av egen erfarenhet? Vad har du varit med om I Thailand? Berätta jag vill gärna veta och jag lyssnar!

Det märks tydligen att du är en gammal stofil. Du har för mycket tid till att hitta på konspirationsteorier. Har man förhållande/barn får allt sånt stå åt sidan.

Förresten. Jag har ett bra tips till dig.

Prova att läs några av alla dessa "självhjälps" böcker som finns. Där kan du läsa om självförtroende, självförakt, självkänsla och mycket mer intressanta ämnen. Du framstår som en klassisk "liten rädd" människa som alltid har taggarna utåt, alltid. Du kommer aldrig finna lycka vare sig i Thailand eller på månen om du inte ransakar dig själv.

Varför är det så viktigt för dig att vinna alla diskussioner på internet? Fundera på det och svara INTE på vad du kommit fram till. Då är du på rätt väg.

Lycka till med vad du tar för dig.

/Bond

"Bond " sa:
Är det nån som verkat insnöat in är det du Lunkan. Tror du på fullaste allvar att folk som vistas i "barmiljö" är idioter? För det verkar så. Tror du på fullaste allvar att folk blir dumma i huvudet av att bruka alkohol?

Är du en fanatisk falang av det gamla utdöende IOGTNTO?
(INTE av LITE alltså, men av fyllor.)
Ja, uppenbarligen :)
Eller ÄR dumma i huvudet från början, för annars super man inte.
"Barfolket" har ju hävdat mycket knäppt på senare tid t ex:
Åsikt och Lögnpåstående är samma sak.
Det finns inget intressant i Thailand norr om Bangkok.
Man måste vara IOGT-are, alkoholist, tråkig och frikyrklig bara för att man är emot supande och sexköp...

"Bond " sa:
Vad vet du om Thailand, av egen erfarenhet? Vad har du varit med om I Thailand? Berätta jag vill gärna veta och jag lyssnar!
Är det säkert det? :) Jag har ju berättat massor i tre forum och du är väl med i alla tre?...

"Bond " sa:
Förresten. Jag har ett bra tips till dig.

Prova att läs några av alla dessa "självhjälps" böcker som finns. Där kan du läsa om självförtroende, självförakt, självkänsla och mycket mer intressanta ämnen. Du framstår som en klassisk "liten rädd" människa som alltid har taggarna utåt, alltid. Du kommer aldrig finna lycka vare sig i Thailand eller på månen om du inte ransakar dig själv.

Varför är det så viktigt för dig att vinna alla diskussioner på internet? Fundera på det och svara INTE på vad du kommit fram till. Då är du på rätt väg.

Lycka till med vad du tar för dig.

/Bond
Upplysningsvis så har jag
fått en bok i ämnet antagen och betald av förlag... :)
Och "mina" två klubbar har INTE nått Sverigeeliten genom någon speciellt bra teknikträning - det finns det många ledare som är bättre än jag på - utan p g a att jag är bra på att lära spelare "lyfta sig själva i håret". Delvis beroende på att jag brukar kunna få bort prestationsångest, för jag lär dem att jag är nöjd med deras insats bara de försöker sitt bästa.
OM ovan nämnda är "barfolkets" bästa så är det illa... :)

Ingen vidare kvalitet på din analys.
1. Hur har du kunnat undvika att jag har skrivit en stor mängd vänliga inlägg? T ex på det här forumet var jag med i somras och jobbade för att få fart på det då det var dött, och jag hade inga taggar ute här förrän Gazton började hitta på lögner om mig i november...

2. Varifrån har du fått att jag inte är lycklig?
T ex så fick jag inga försäkringspengar för knäskadan för att handläggaren kom fram till att jag inte har några knäproblem, för att jag är på för bra humör :)
Har du tänkt på att jag är på bra humör för det mesta - då jag inte har med skitstövlar att göra :) - kanske JUST DÄRFÖR ATT jag följer principen att skitsnackare och mobbare ska motarbetas?...

Det fattar nästan alla småungar, men tydligen inte många "barfolk"... :)

Problemen på Internet är så stora just DÄRFÖR ATT för FÅ säger ifrån... Tror du att problemen försvinner av att man INTE säger ifrån??! Om du tror det så visar det bara hur lite du begriper om det...
Jag har fått bort mobbning i alla grupper/skolklasser, som jag haft hand om, plus en hel del där jag inte haft haft makten. Men det har mest varit på ställen där majoriteten inte är "barfolk" :)

"Lunkan " sa:
(INTE av LITE alltså, men av fyllor.)
Ja, uppenbarligen :)
Eller ÄR dumma i huvudet från början, för annars super man inte.
"Barfolket" har ju hävdat mycket knäppt på senare tid t ex:
Åsikt och Lögnpåstående är samma sak.
Det finns inget intressant i Thailand norr om Bangkok.
Man måste vara IOGT-are, alkoholist, tråkig och frikyrklig bara för att man är emot supande och sexköp...
Är det säkert det? :) Jag har ju berättat massor i tre forum och du är väl med i alla tre?...
Upplysningsvis så har jag
fått en bok i ämnet antagen och betald av förlag... :)
Och "mina" två klubbar har INTE nått Sverigeeliten genom någon speciellt bra teknikträning - det finns det många ledare som är bättre än jag på - utan p g a att jag är bra på att lära spelare "lyfta sig själva i håret". Delvis beroende på att jag brukar kunna få bort prestationsångest, för jag lär dem att jag är nöjd med deras insats bara de försöker sitt bästa.
OM ovan nämnda är "barfolkets" bästa så är det illa... :)

Ingen vidare kvalitet på din analys.
1. Hur har du kunnat undvika att jag har skrivit en stor mängd vänliga inlägg? T ex på det här forumet var jag med i somras och jobbade för att få fart på det då det var dött, och jag hade inga taggar ute här förrän Gazton började hitta på lögner om mig i november...

2. Varifrån har du fått att jag inte är lycklig?
T ex så fick jag inga försäkringspengar för knäskadan för att handläggaren kom fram till att jag inte har några knäproblem, för att jag är på för bra humör :)
Har du tänkt på att jag är på bra humör för det mesta - då jag inte har med skitstövlar att göra :) - kanske JUST DÄRFÖR ATT jag följer principen att skitsnackare och mobbare ska motarbetas?...

Det fattar nästan alla småungar, men tydligen inte många "barfolk"... :)

Problemen på Internet är så stora just DÄRFÖR ATT för FÅ säger ifrån... Tror du att problemen försvinner av att man INTE säger ifrån??! Om du tror det så visar det bara hur lite du begriper om det...
Jag har fått bort mobbning i alla grupper/skolklasser, som jag haft hand om, plus en hel del där jag inte haft haft makten. Men det har mest varit på ställen där majoriteten inte är "barfolk" :)

Tack Lunkan jag behöver inte ens markera rött eller något annat, ditt inlägg i den citerade texten besvarar alla mina frågor och farhågor om dig. Tagga ner är mitt enda försök till dig att förstå....

Kan inte annat än hålla med b-tung....Min första tanke, Lunkan finns du i verkligheten eller är du som en taskig bakfylla(du försvinner). Alltså i min bok så skulle du stämplas som utvecklingstörd. Är det så att du vill säga mig nått efter detta så kan vi ta det via pm så alla andra slipper höra.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp