Träff i Nerike 28/5-14.00

 
K

Karl Johan

Gäst
En liten sammankomst tillsammans med Manpenrai det bjuds på Grillad korv samt lite godis till dom yngsta .
Lite lekar tillsammans o parken under dagen.
Plats Tegnerlunden Örebro .
En Trevlig Lörda tillsammans!
Välkomna intresse skriv i denna tråd!
Mvh Karl Johan
 
Hoppas på lite intresse skrev fel på forumnamn Maipenrai kvällen väljer vi själva att spendera med vänner vi träffat under dagen ?
Varmt Välkomna lite mer info om boende osv uppdaterad i denna tråd.
Går bra att Message mig på
peter1963@live.se
Mvh Karl Johan
 
Örebro är en trevlig stad , det är min uppväxtstad , bor nu ca 1 tim från den ...............Men alla tycker att jag är för stor i käften på detta forum så jag tror jag stannar hemma i byn ,,,,,,,;)
 
Örebro är en trevlig stad , det är min uppväxtstad , bor nu ca 1 tim från den ...............Men alla tycker att jag är för stor i käften på detta forum så jag tror jag stannar hemma i byn ,,,,,,,;)
Nu bor du väl lite mer än en timma från Örebro? Du bor väl fortfarande i Isaan.

Inte går väl hojen så snabbt ,)
 
Örebro är en trevlig stad , det är min uppväxtstad , bor nu ca 1 tim från den ...............Men alla tycker att jag är för stor i käften på detta forum så jag tror jag stannar hemma i byn ,,,,,,,;)
Kan du så åk på träffen, jag tror inte du ångrar dig. Jag har hört talas om denna träffen innan och dom brukar ha roligt tillsammans.
 
Hoppas den är spritfri då , finns för många här med taskigt ölsinne ... kan ju bli konfrontationer :angel:
 
Här har vi et par från Örebro , bilden är från Walking Street Bangsaen .
Jag tipsa han om forumet Thaisnack men jag vet inte om han har är medlem .

P1120467.JPG
 
 
 
Tillbaka
Topp