Tre förväntansfulla utbytesstudenter söker Värdfamilj!

Hejsan alla goa och glada!

Mitt namn är Isabelle och jag arbetar för STS Educations Värdfamiljsprogram, som är en utbytesorganisation som varje år tar emot studenter från hela världen. Vi har just nu Tre förväntansfulla thailändska utbytesstudenter som anländer under hösten och som vi nu letar värdfamiljer åt:

Dolaya (även kallad Ploy), 17 år gammal. Ploy älskar matlagning, läsa böcker, resa och gillar även att spela badminton och simma.
Thanatta (även kallad Earn), 16 år gammal. Earn älskar att träffa nya människor, anatomi och biologi samt ambitiös och strävar efter att lära sig nya saker
Apichaya (även kallad Pond), 16 år gammal. Pond älskar allt som har med musik att göra, sjunga (har deltagit tävlingar) och att träffa nya människor.

Att vara värdfamilj innebär att du öppnar upp ditt hem för en av våra utbyteselever, ni kommer få en vän för livet och få lära känna en ny kultur och få många härliga minnen. Vi söker värdfamiljer över hela Sverige och alla olika familjekonstellationer, för oss är det inställning och upplevelsen som står i fokus. Det finns möjlighet att vara värdfamilj i allt från tre månader till ett helt läsår, och det kommer alltid finnas en lokal kontaktperson till hjälp och stöd för er som familj.

Gå gärna in och på vår hemsida för att läsa mer genom att klicka här! Om du är intresserad av att höra mer om studenterna eller om att vara värdfamilj, så når du mig på host@sts.se eller genom att ringa 0771-202040.

Ser fram emot att höra från er!
Isabelle
STS Värdfamilj

Detta får mig att tänka på en engelsk serie Rich kids go skint, om det nu e så att det e kids från de bättre skolorna (typ där PanPans ungar går). Som skall bo med en vanlig svensk arbetarfamilj.

Detta får mig att tänka på en engelsk serie Rich kids go skint, om det nu e så att det e kids från de bättre skolorna (typ där PanPans ungar går). Som skall bo med en vanlig svensk arbetarfamilj.

Nu har vi bytt skola, växelkursen har blivit så dålig så är ju 40% dyrare i krona nu än när han började.
Så nästa vecka börjar han på ny skola.

Liknande trådar

B
Svar
3
Visningar
1 K
Banglassi
B
T
Svar
25