Trollets story

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
T

trollet

Gäst
Tja!

När jag var i Bangkok efter ett antal resor så träffade jag en lady-boy som jobbade som skräddare. Jag var där ofta och sydde upp skjortor. Vi blev vänner. Vi var på disco. Vi var på bio. Vi var och bowlade. Vi var på gemensamma vänners fester och bjudningar. Vi började umgås mer och mer.
Jag var hemma hos familjen och träffade föräldrar och systrar. Föräldrahemmet ligger i Lopuri.

Forts. följer.

Tack Trollet! Jag gillar att läsa olika personers berättelser. Ser fram mot fortsättningen!

Tack för visat intresse. Nu har jag klarat av nyårsfirandet och är redo för att fortsätta.

Jag blev redan vid första ögonblicket intresserad av den yngsta systern, hon var vacker som en ängel.
Det var ömsesidigt fick jag reda på efter att jag hade vart hos familjen några gånger, men med min otur så var systern redan bortlovad till en grannpojk.
Så det var bara att ge upp innan jag ens hade försökt.
Storasystern var redan gift och har 2 barn. Men det hade inte spelat någon roll om hon hade vart singel, hon hade ändå inte det där som gör att hon var i min smak.

Jag och "sandy" fortsatte att träffas 1-2 gånger i veckan och lärde känna varandra mer och mer.
En dag frågade "sandy" om jag ville vara med på lillasysterns bröllopp, jag skulle vara ditbjuden som "sandys" date. Självklart sa jag ja. Bröllopp,fest och allt vad som hör till är ju livets höjdpunkt.
Brölloppet inkl allt skulle vara i 2-3 dagar. Nu gällde det att ordna fram kläder till mig, men det visade sig att jag behövde inte oroa mig. "sandy" är ju skräddare så "hon" såg till att jag fick vad jag behövde och lite till.

forts. följer.

Mycket intressant story, trollet. Ser med spänning fram emot fortsättningen. Hoppas att den kommer SNART!! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Tackar, ännu en intressant story att läsa.

Jag har fått frågan via pm av en medlem om varför jag har vart inne i trollets första inlägg.
Det var för att trollet bad mig att redigera ordet han skrev till lady-boy.
Ordet trollet skrev blev ju ett annat ord pga censur.

"trollet " sa:
Tack för visat intresse. Nu har jag klarat av nyårsfirandet och är redo för att fortsätta.

Jag blev redan vid första ögonblicket intresserad av den yngsta systern, hon var vacker som en ängel.
Det var ömsesidigt fick jag reda på efter att jag hade vart hos familjen några gånger, men med min otur så var systern redan bortlovad till en grannpojk.
Så det var bara att ge upp innan jag ens hade försökt.
Storasystern var redan gift och har 2 barn. Men det hade inte spelat någon roll om hon hade vart singel, hon hade ändå inte det där som gör att hon var i min smak.

Jag och "sandy" fortsatte att träffas 1-2 gånger i veckan och lärde känna varandra mer och mer.
En dag frågade "sandy" om jag ville vara med på lillasysterns bröllopp, jag skulle vara ditbjuden som "sandys" date. Självklart sa jag ja. Bröllopp,fest och allt vad som hör till är ju livets höjdpunkt.
Brölloppet inkl allt skulle vara i 2-3 dagar. Nu gällde det att ordna fram kläder till mig, men det visade sig att jag behövde inte oroa mig. "sandy" är ju skräddare så "hon" såg till att jag fick vad jag behövde och lite till.

forts. följer.
Trollet hur slutar detta bröllop.väntar på fortsättning.

"legolas " sa:
Hejsan Trollet, jag blir tokig om jag inte får fråga i alla fall. Jag läser dina inlägg och det är något som inte riktigt stämmer när jag hela tiden ser dig som en "man".... Jag läser dina inlägg igen, och där finns små små igenkänningstecken som finns på en kvinna. Men igen, många män i Sverige har avkönats så effektiv av "kvinnomaffian", så de för sig ofta som kvinnor stundtals.

Detta är absolut inget illa ment nu, men alltid bra att veta om en person är kvinna eller man.... Jag satsar en liten slant på att du är kvinna faktiskt.... Det som talar emot det är en endaste sak faktiskt, en enda..... Och det var att du skrev att du handlade skjortor hos skräddaren. jag tror inte kvinnor köper skjortor hos skräddarna här, kanske jag har fel, men jag tror så i alla fall.

Kul om du kunde meddela status i alla fall på din "gender" som dom säger i England.

MVh - legolas

Jag tror att du har fel, Trollet är en man.
Efter första inlägget anade man först ett intresse för det gemensamma könet men sen visade det ju sig att lillaystern va en gobit och att det var besvarat men hon var bortlovad.
Dessutom följde han ju med Sandy som hens date på brölloppet.
Nä, Klockrent att Trollet är en snubbe.

"legolas " sa:
ja nu VET jag att Trollet är en man,, han nämner ju sin fru i nåt inlägg så där vet jag. men Sandy var ju en [l_adyb o-y] så det bidrog ju till förvirringen... Så nu kan han bara köra på och skriva, men är nog inte så sugen verkar det som... synd i alla fall..

legolas

Jodå han samlar nog bara lite kraft :D
Klart han skriver klart den här spännande storyn nu, alltid kul att höra sånt här :)

Ja, Du måste hugga på, Trollet, så snart Du samlat krafter och inspiration! Den här storyn vill vi nog alla få ta del av. Du skriver bra, också, lättläst och flytande. Mera!

Håller med alla andra här skriv mer när du skapat inspiration ... Bra början men fortsätt berätta!

Vi har väntat länge nu, kom igen!! Din berättelse är intressant och bra!! Inspirationen kommer - Nu!! :thumbsup: :thumbsup:

"trollet " sa:
jag fick vad jag behövde och lite till.

forts. följer.

När då ? UPPFÖLJNING!!
JAG TÄNKER SKRIVA MED CAPSLOCK SOM DEN DÄRINGA INGE ELLER VAD HÁN HETTE FRAM TILLS JAG FÅR REDA PÅ FORTSÄTTNINGEN AV HISTORIEN. JAG ÄR BITTER NU.

"krister " sa:
hmmm, storyn slutade rätt tvärt...
Kanske kunde få veta hur det slutade?

Ja trollet kom igen nu, du verkar ju inte vara den blyga typen precis. För det är ju så - Har man sagt A får man säga B. Dina upplevelser är säkert väldigt intressanta. :wai:

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp