UFO:s

brt666

Forumräv
Jag tycker det är spännande att Pentagon har gått ut med att det finns saker i USA:s luftrum de inte kan förklara och inte kan försvara sig emot.

Jag tycker det är spännande att Pentagon har gått ut med att det finns saker i USA:s luftrum de inte kan förklara och inte kan försvara sig emot.

Som Covid19?

Finns i luften och USA kan inte försvara sig.

Verkar vara lika illa med datorerna i USA,
Fritt fram sen i mars skrivs det om.

Ryssland eller Kina?

Putin ler i sin håla förstås, både att kunna tillsätta en president 2016 och se till att samme förlorade 2020. ;)

Hur som så tycker jag det är spännande oavsett vad det är. Lite samma situation som med sputnik. Någon har en teknik som är mycket mer avancerad än vår och kan göra lite som de vill för tillfället.

Hur som så tycker jag det är spännande oavsett vad det är. Lite samma situation som med sputnik. Någon har en teknik som är mycket mer avancerad än vår och kan göra lite som de vill för tillfället.
Kanske, kanske inte.
Jag håller mig till UFO så länge inget annat bevisats.
Jo, jag tror att människan inte är unik om man tittar på ett kosmiskt perspektiv, det finns stora möjligheter till annat liv och även mer avancerad teknik än vi står på nu.
Men, trots det står jag kvar på punkten att det är fråga om UFO och nödvändigtivs inte intelligent liv från andra planeter som gästar oss.

Jag tror på UFO och jag tror på liv i rymden mer avancerat än på jordklotet. Men jag tror inte att de UFO:n som vi ser/sett här på jordklotet kommer från en okänd civilisation...

Leif Holmlid känd forskare i Sverige publicerade det här bara för några månader sedan..

Tekniken har nog kommit betydligt längre än vad som är känt för oss civilister..

Senast ändrad:

Tillbaka
Topp