A
Anonyma
Gäst
Har aldrig haft en home version..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nä de brukar/brukade inte vara något vidare men oftast de som följde med datorer, men fanns ju andra versioner att "köpa billigt"Har aldrig haft en home version..
Nä de brukar/brukade inte vara något vidare men oftast de som följde med datorer, men fanns ju andra versioner att "köpa billigt"... Windows 10 gillar jag inte, vill ha mer som förr då är Windows 7 bättre.
2020 har dom förhoppningsvis utvecklat w10 så det är bättre än dagens version.Här står det om Windows upphör januari 2020
![]()
Det gäller bara den norska versionen.Känns tryggt att ett riktigt data proffs rekommenderar W10, e väl bara att uppdatera då folks..

Å andra sidan ... Det bästa Microsoft gjort säger ju inte så mycket. Håller nog kvar vi LinuxKänns tryggt att ett riktigt data proffs rekommenderar W10, e väl bara att uppdatera då folks..
Känns tryggt att ett riktigt data proffs rekommenderar W10, e väl bara att uppdatera då folks..
Men du sa ju att W10 är det bästa windows och så funkar inte dina program, är det bra?Programmet Works är för gammalt till å uppdatera , det är över 10 år gammalt .
Windows 10 är det bästa programmet Windows har laga . Det var lite problem i starten av programmet .
Mickrosoft Works funka i Windows 7 64 bits , men inte i Windows 10 64 bits , där har jag nå Open
Offis Writter . Och Adobe Photoshop Elements 7 där måtte jag ta uppgradering av programmet så
var allt ok . Så nå är alt bara topp . Windows 10 är bättre en Apple Macbook .
![]()
Windows 10 är ett operativsystem och inte ett program. När man installerar ett operativsystem installeras oftast en massa program samtidigt. Utan operativsystem "fungerar" inte datorn men utan program fungerar den men blir inte speciellt användbar.