Ursäkta

• Trådstartare Trådstartare Rolf
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
R

Rolf

Gäst
Ber alla om ursäkt om jag klampar in och sabbar era trådar med inlägg som inte hör hemma där.
Blir tyvärr så när man inte läser den sk.överskriften :-[ Ska försöka bli lit mer uppmärksam :(
Rolf

"legolas " sa:
Roffe, du är en görtrevlig "plåga" tycker jag faktiskt.... härligt rolig, och jag är övertygad att om du gör en koll på dina förfäder, så har du säkerligen någon anfader sprungen ur en göteborgsk vagina....
SÅDAN BRA HUMOR HAR DU!!!!
Tack det värmde. Känns lite dumt att sabba någons tråd med svammel.

Jo, jag ber också om ursäkt, men samtidigt så gör vi alla det mer eller mindre, det ena leder till det andra och det är mänskligt. Svårt att alltid vara på tåspetsarna hela tiden.

Kanske man skulle låsa sådana trådar där man vill ha sitt eget material och sen ha en tavla med kommentarer, då sabbar man inte själva tråden.

Mvh Peter :wai:

Ursäkta att man inte har gjort något bra för mänskligheten idag. Ska jobba på det....

"b-tung " sa:
Ursäkta att man inte har gjort något bra för mänskligheten idag. Ska jobba på det....

Bra B-tung, det finns värre saker än en halvsabbad tråd! Får du Karma för!

Mvh Peter

Tittade just på tråden "En vagabond i Thailand" i det läget som den är nu och man öppnar så vore det kanske bra att se vem som startat tråden. Det står författare där kunde ägaren till tråden stå. Blir det en lång tråd så kan det va svårt att komma ihåg vem som startade tråden. Bara ett förlsag

Arnold L,

Vad sägs om : "En vagabond i thailand, Arnolds bildtråd" Som rubrik?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp