Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag tror McG behöver pengar.
Inte för att jag såg fighten, men bara av att se på tiden den pågick, så är det knappast värt att kolla för annat än dokumentation.
Nåja, verkar ha varit en snabb gala men många avslut.
Jag får gå in och hitta några klipp från galan. Pimblett hade ett kort arbetspass.
Jag tror McG behöver pengar.
Inte för att jag såg fighten, men bara av att se på tiden den pågick, så är det knappast värt att kolla för annat än dokumentation.
Nåja, verkar ha varit en snabb gala men många avslut.
Jag får gå in och hitta några klipp från galan. Pimblett hade ett kort arbetspass.
Jag tror han har vanföreställningar och ett för stort ego.
Det enda förbehållet jag hade från galan var den olympiske guldmedaljören i fristil Gable Steveson som SLOG ut sin motståndare. Å andra sidan växlade jag till fotbollen ofta.
Steveson kan nog bli ett av de större namnen inom tungvikt ett bra tag. Han tränas av Jon Jones också, och ingen är ju farligare eller bättre än den senare. Hoppas bara de inte lever rövare på stan tillsammans (med tanke på Jones tidigare bravader).
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.