Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det kanske berodde på han som höll i spakarnaFörst omstart och sedan galopp.
Det blev en mardröm för Björn Goop och San Moteur i Prix d'Amerique.
Idao de Tillard vinner ”världens tuffaste travlopp” för andra året i rad och tar hem vinstpriset på fem miljoner kronor.
– Tyvärr, han tappade det i dag, han skämde ut oss, säger Björn Goop till TV4.
Nja...han har samma talang i att köra häst som Björn Borg med sitt tennis racket. Däremot tycker jag inte om att han lägger skulden på San Monteur endast....och även om han tillhör topp 5 bland kuskarna i Sverige, så borde han visa ödmjukhet till hästenDet kanske berodde på han som höll i spakarna
Björn Borg slog bollen i nät många gånger, hur duktig man än är så gör man misstag.Nja...han har samma talang i att köra häst som Björn Borg med sitt tennis racket. Däremot tycker jag inte om att han lägger skulden på San Monteur endast....och även om han tillhör topp 5 bland kuskarna i Sverige, så borde han visa ödmjukhet till hästen
Jo, jag tror likadant som dig. Svårt gå emot dessa två då de fick topplägen för spets. Men observera. Kusken är inte Elitkusk utan ligger nånstans bland 15-25 på min lista. Vad gnager. Jo inte lätt köra i spets och missbedömmer han tempot kan han torska.På stora andelen kör jag med spik på Jackpot och Ture. Gör ett mindre spel med lite roligare spikar på max 200 kronor.
| Omgång 1 Kalmar | Kalmar, Solvalla, Åby och Bergsåker | 1 mars |
| Namn | Spik | Odds |
| Daniel Berglund, proffs | Ture L A | |
| Johan Sjöstrand, proffs | Ture L A | |
| Krukan Jokerspelet, proffs | Jackpot Mearas | |
| Matteas Lilienborg travexp | Toscan Soutwind | |
| Julia Björkman travexp | Ture L A | |
| Elin Gustavsson, travexp | Jackpot Mearas | |
| Thomas Uhrberg travtränare | Laferrari Dimanche | |
| Björn Goop travtränare | Pure Diamond | |
| Magnus Djuse kusk | Nash Keeper | |
| Mats Djuse kusk | Jackpot Mearas | |
| Örjan Kihlström, kusk | Jackpot Mearas | |
| Expressen/F. Edholm | Jackpot Mearas | |
| Aftonbladet, Korhonen | Ture L A | |
| Travronden | Ture L A | |
| JBK Ltd | Ture L A | |
| Saxon | Edibear | |
| jp | Ture L A | |
| MickeNor | Global Edition | |
| Stefan | Laferrari Dimanche |
Så här blev det.
Omgång 1 Kalmar Kalmar, Solvalla, Åby och Bergsåker 1 mars Namn Spik Odds Daniel Berglund, proffs Ture L A Johan Sjöstrand, proffs Ture L A Krukan Jokerspelet, proffs Jackpot Mearas Matteas Lilienborg travexp Toscan Soutwind Julia Björkman travexp Ture L A Elin Gustavsson, travexp Jackpot Mearas Thomas Uhrberg travtränare Laferrari Dimanche Björn Goop travtränare Pure Diamond Magnus Djuse kusk Nash Keeper Mats Djuse kusk Jackpot Mearas Örjan Kihlström, kusk Jackpot Mearas Expressen/F. Edholm Jackpot Mearas Aftonbladet, Korhonen Ture L A Travronden Ture L A JBK Ltd Ture L A Saxon Edibear jp Ture L A MickeNor Global Edition Stefan Laferrari Dimanche