V85 Trav

V85 gav 322 000 kr. Vi fick 5 rätt som utbetalade totalt 20 futtiga kronor. Vi var med inledningsvis på skrällarna och hade jag spikat storfavoriten hade vi nog kunnat gå "jämt upp". Vi har 7 av 8 på kupongen men som reserver. Surt.

Några av systemen som storspelarna gjorde gick för första gången sedan V85 startade med plus. Se nedan. Ingen fick 8 rätt.

1766282371128.webp

Harryboy gav mig tre(3)!
Hatar nya V85...

@JBK.Ltd.

Herregud vad V85 som körs och kallas Winter Burst. Det som sticker ut är tre omgångar. Finalerna på fredag på Solvalla med toppsport. Vanlig V85, lördag på Gävle. Och avlutning med 31/12 på Axevalla då man kryddar potten rejält...om jag minns rätt. När skall vi spela?

Herregud vad V85 som körs och kallas Winter Burst. Det som sticker ut är tre omgångar. Finalerna på fredag på Solvalla med toppsport. Vanlig V85, lördag på Gävle. Och avlutning med 31/12 på Axevalla då man kryddar potten rejält...om jag minns rätt. När skall vi spela?
Fredag (finaler) 26/12 och 31/12 (nyårsafton)loppen visas i TV vilket betyder mycket för vårat gäng. Det är kul att ha en bong i handen framför sändningen. Kör vi båda eller prioriterar vi en omgång?

V85. Annandagsfinaler på Solvalla är en härlig tradition och även om ett par av loppen inte är fulla så är den sportliga klassen hög i flera av loppen. Gulddivisionen (V85-3) är visserligen tunn historia, men vi får i alla fall en ny duell mellan topphästarna Clarissa och Francesco Zet. Vi spikar Daniel Redén i revanch mötet med Francesco Zet. Så långt har jag kommit.

V85 gav 34 463 kr. vi fick en rad med 7 rätt och 23 st 6:or som återbetalade 287 kr /per andel ca 13 kr. Nära. Då vi "torskade" med en halv längd i lopp två där vi spikade emot favoriten i jakten på större kosing. Troligen utdelning kring 100 000 kr då det var favoriten som vann. Surt - för det hade varit kul att få dela ut en slant. Och vilket hopp ner till 7 rätt där utbetalades futtiga 126 kr.

1766789288613.webp

Summering: en favoritomgång med 4 st favoriter och 1 storskräll spelad till 1 %. Men den hittade vi på 5 hästar. Nästa omgång nyårsafton och då blir det en jätte jackpot.

Jag kommer också att ändra uppföljningen då vi vet att varje omgång blir 50 kr back. Bara trist att rapportera och tar en jävla tid. Jag kommer istället göra jämförelse på hur andra spelar. Hojta om ni har synpunkter.

På nyårsafton är det final av årets upplaga när Axevalla kör V85-omgången med spelstopp klockan 15.10. Omgången avslutas med Sylvesterloppet över 2 640 meter med voltstart och 448 000 kronor till vinnaren.

Blandad kompott men gud så svårt att hitta spikarna. Jag tror "Bergarn" vinner spets och slut hämta ut med 4 J Kagan Brick
1767166256546.webp

Tillbaka
Topp