Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Inte jag även om du skrivit det i din spiklista.Spelkollektivet verkar välja spika 1 The Flying Eagle. Själv ska jag chansspika 1 Majblomster då tränaren, Jan Olov Persson tippat ut henne som vinnare. Och han brukar vara riktigt bra som tipsare. Sedan tror jag Örjan gasar med 6 Epic Kronos hela vägen och vinner.
Detta blir förhoppningsvis mitt sista tips detta år från Luleå. Närmast väntar 9-10 månader i Chiang Mai och äntligen slipper jag cykla i långkalsonger och frysa.
Spikarna!
![]()
Så sa min sambo också när han tittade idag.Hej igen. Vad konstigt. Inget spel var registrerat när jag gick in via min dator på morronen. Däremot nu på väg till Skellefte travet så ser jag spelet i min Android Pixel telefon. Fattar inget?
Vi fick 3 femmor som betalade tillbaka 18 kr. Om jag nu läste rätt.
Jo men det var det samma. Däremot. Jag fick aldrig upp spelet i mailet vilket var konstigt.Spelen lämnades in som vanligt, däremot glömde jag att lägga ut bild här.![]()
![]()
Jag kan om ingen annan vill.Jo men det var det samma. Däremot. Jag fick aldrig upp spelet i mailet vilket var konstigt.
Jag påbörjar min 10 månaders vistelse med Bangkok på tisdag till fredag. Och vi blir där några dagar så jag kommer inte kunna lägga spelet på lördag.
Kan du Micke hoppa in eller Saxon?