V85 Trav

V75 Mantorp. Håll i hatten. 29 miljoner i jackpot nu på lördag. God tur till oss alla och speläggaren som är MickeNor på lördag. Mot miljonen! Häng med!

Bläddrade bland våra kuskar i ST (Svensk Travsport) och kollade på kusk statistiken i STL loppen (V75 enbart dvs Svenska Travligan Lopp) och fick fram den här statistiken för året. Örjan som vanligt i topp. Lite förvånande att Goop ligger längre ned i listan.

1654066677957.png

Screenshot 2022-06-01 08.51.47.png

Screenshot 2022-06-01 08.50.54.webp

Systemet börjar ta form, spelar med bara en spik 3 Global Concept i tredje avd. Kanske så enkelt att
Margareta Tooma vinner, spelad till 72% en sån vill man ju fälla. Blivit mycke snack på ettan i samma avd. Xanthis Delicius.
Försökt att blanda och ge i dom andra avd. Spelet lämnas in vid 14.30 tiden.

Här är min backup ifall det skulle brakautiskogen..

Screenshot_20220604-160625~2.png

Vilket jag naturligtvis inte önskar, självklart ska vi håva in den där stora summan som har visat långfingret till våra tidigare duktiga spelläggare, @Saxon, @jp och nu kommer nytt blod i vår tro på vinst, @MickeNor.

Lycka till!! Gubbs... Game On!!

Senast ändrad:
Fan MickeNor du har förgyllt min lördag med flera.

Grattis till ett fint spel. Räkna att du blir tvungen att bli spelläggare framöver.

Är du hemma i Sverige bjuder jag på en öl på Jakobs Bar.

Här är min backup ifall det skulle brakautiskogen..

Screenshot_20220604-160625~2.png

Vilket jag naturligtvis inte önskar, självklart ska vi håva in den där stora summan som har visat långfingret till våra tidigare duktiga spelläggare, @Saxon, @jp och nu kommer nytt blod i vår tro på vinst, @MickeNor.

Lycka till!! Gubbs... Game On!!

Det var bara min som gick helskotta, endast 4 rätt för min del på Harryboy.
Och TACK SOM FAAN!! FÖR 7:AN, @MickeNor

Tillbaka
Topp