Krille
Forumveteran
Som kan betyda mycket.Nu 2 strykningar i loppet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Som kan betyda mycket.Nu 2 strykningar i loppet.
Jag fick 3,88 kr på 2 andelar men ser det positivt, mer än noll!Då jag redan gjort slut på förra veckans vinst behövs en påfyllning @MoralMoral![]()
Kolla in 15 Devs Daffodil i senaste starten. Min vinnare, kanske spik.
Vi har valt att följa dig!Är du sugen så får du gärna göra nästa veckas rad om du vill . Jag behöver inte ha ensamrätt på detta
Köpa andel(ar).Har skaffat ett konto nu & är med i spelgänget. Är det nå mera jag måste göra för att det ska funka? Är helt ny med spelkonto.
Jag fick 3,88 kr på 2 andelar men ser det positivt, mer än noll!
Utan dom blev det inga utsvävningar?Det fick även jag men på grund av lite extra utsvävningar denna veckan är pengarna redan slut![]()
Finns ju ett spel där man satsar ”all in”. Men för den blygsamma summan vi spelar för så blir det inte så. Tippa trav är tur och skicklighet , och visst är det de större systemen som brukar vinna mest, men om fru fortuna är med så räcker typ 16 rader. I lördags vann Åsa-Nisse laget, 7 rätt 12 andelar a 65kr. 365kr. Så denna vecka spelar jag igen som vanligt. Och jag vet att vi kommer att vinna till slut här på TS, så bara håll ut @MoralMoral Du har mitt fulla förtroende.Jag fick 3,88 kr på 2 andelar men ser det positivt, mer än noll!
Nu tar vi denDet blir 2 spikarjag går på 2 hästar som inte är favoriter .. mot miljonerna imorgon nu

Stora pengarna låter som musikDagens 2 spikar då..
Avd 2 nr 10 Kirsi boko Johan untersteiner just nu 14 %
springspår står 20 bättre till än sina värsta konkurrent
Avd 6 nr 10 Hannibal face andrian kolgjini
En fruktansvärt bra häst i sina bästa stunder
Vi går för dom stora pengarna
Roliga spikar och inget feg lir här.Dagens 2 spikar då..
Avd 2 nr 10 Kirsi boko Johan untersteiner just nu 14 %
springspår står 20 bättre till än sina värsta konkurrent
Avd 6 nr 10 Hannibal face andrian kolgjini
En fruktansvärt bra häst i sina bästa stunder
Vi går för dom stora pengarna