Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
”Jag” är med men tror inte vi har någon andel ännu. Gubben får kolla på detta efter jobbet ikväll.15 medlemmar och just nu 19 andelar sålda , Detta kommer bli succé . Vi får
Dock komma överens om vi ska göra raden själv (olika spelläggare varje vecka eller om Harry-boy ska göra raden för oss)
Ja, ju fler vi blir, desto större system och förhoppningsvis större vinstchans.Tror vi blir ett rätt så stort gäng med medlemmar faktiskt .. detta kan bli kul och trevligt
Röstar på ditt förslag KrilleJag föreslår att du gör den i första hand. Hinner du inte så Harry Boy.
Fixat”Jag” är med men tror inte vi har någon andel ännu. Gubben får kolla på detta efter jobbet ikväll.
Smidigt. Så bara om pengar finns på ATG kontot är man med. Och med detta laget så lär det aldrig bli tomthär kommer en liten Guide
Anmäler du föranmälan och har pengar på kontot så köps andelar automatiskt
Hoppas det hjälper lite iaf
![]()
![]()
Nu hoppas jag att du ger oss tur till gruppen också. Må din lycka ge oss lycka också!Formen är det inga fel på iaf . 4 rader = 8kr men spelade den 10 gånger så 80kr insats
![]()
Har inte detta inlägget hamnat lite snett?Mitt bidrag.
Det här var någon kuse som gjorde bort sig i Dagens Dubbel.
![]()
![]()
Humor NoxHar inte detta inlägget hamnat lite snett?
Det borde väl ligga i någon mat tråd?
Godkände ATG bidraget som insats?
Jo..jag förstod nog det..helt humorlös är jag inte även om det kan verka så ibland.Humor Noxär ju hästkött
![]()
Det går inte att anmäla sig som utskriven måste vara skriven i Sverige för att få registrera sig där på spel.Jag vill också vara med men verkar inte kunna anmäla mig då jag är utskriven, går det att ordna på något sätt? Kanske @Kentha kan fixa det om jag sätter in pengar på ditt thaikonto.
Det går bra att titta på Tv12 på teve´nDet går inte att anmäla sig som utskriven måste vara skriven i Sverige för att få registrera sig där på spel.
Dom hade ju V75 här på forumet för flera år sen och samma då.
Var ju även gäng här i Pattaya ett tag som spela V75 men då löste det sig med att kunde ge pengar till en polare som fortsatt var skriven i Sverige.
Tråkiga är ju att man inte kan logga in och kolla när loppen går.