MoralMoral
Forumräv
Starta igång omgången så kan jag köpa in mig innan dom stänger av mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
OK. Jag startar. Jag har prel.kikat på startlistan och dragit i gång V75. Det kommer att finnas tre större favoriter runt 50 % i spelvärde och en måste vi fälla för att vi skall nå miljonen.......nu börjar analyserna....
En dag till supersportsliga V75 finaler - jag kommer att lämna in raden efter 11.00 svensk tid, efter alla morronstrykningar meddelats. Så ni vet. Tycker att precis som förra veckan så är det svårt att hitta spikar med hyfsat spelvärde. Visst - vi skulle kunna gå på Sveriges bästa tränare (Timo Nurmos) och Elitkusk Örjan i två lopp. Risken då är att det blir kaffepengar. Det är jag inte intresserad av som spelläggare. Nä -nåt mer kreativt måste vi söka.
I första loppet så tar nr 2 Sweetman/Johnny Takter lätt spets.....jag tror han får köra i sitt eget tempo vilket gynnar han(har Elitkusk så han bedömer tempot i fingrarna). Sedan 700 kvar kör Eddy West/Claes Sjöström. Manglar rejält. Eddy West är en häst utöver det vanliga. Nr 5 Four Guys Dream är mer begränsad så han lämnar jag. Men bra häst. Så det känns som ett lås med 2 hästar i första. - Vi hörs.
Jag förde statistik i tre år över en massa spelare/spelbolag. Björn Goop var faktiskt sämst (varje år också) och sedan kom han på Aftonbladet Micke Nybrink (obegriplig okunnig men rolig och tvärsäker vilket folk gillar). I topp var alltid Thomas Uhrberg, Svante Bååt och Jennifer Tillman....den senaste riktigt kunnig och påläst.....Beträffande storspelare/experter har jag respekt för Daniel Berglund och Daniel Olenklint....men experterna spelar oftast för 4000-7000 kr/system. och andelar na säljs för 100- 500 kr per andel...men inte det hjälper.......faan....nu har vi åska och haft skakigt Internet här i storstaden Chiang Mai......
Jag förde statistik i tre år över en massa spelare/spelbolag. Björn Goop var faktiskt sämst (varje år också) och sedan kom han på Aftonbladet Micke Nybrink (obegriplig okunnig men rolig och tvärsäker vilket folk gillar). I topp var alltid Thomas Uhrberg, Svante Bååt och Jennifer Tillman....den senaste riktigt kunnig och påläst.....Beträffande storspelare/experter har jag respekt för Daniel Berglund och Daniel Olenklint....men experterna spelar oftast för 4000-7000 kr/system. och andelar na säljs för 100- 500 kr per andel...men inte det hjälper.......faan....nu har vi åska och haft skakigt Internet här i storstaden Chiang Mai......
Va, skall du köpa travhäst?Ja frugan har drömt bra, tom kliade i handendå vet man att det vankas vinster till höger å vänster
Vi håller tummarna
Får se om man hinner hem, skall ner till Landskrona för en investering i min nya hobby under dagen![]()
Ny logga till FrölundaVa, skall du köpa travhäst?![]()
Jo - stark och bra över full väg och kan vinna - men jag tror inte formen är som bäst. Sedan brukar Blue de Geur vilja vara med i främre träffen från början - här tror jag att han hamnar långt ned och måste göra jobbet i spåren själv.....då känns det svårt att slå min vinnare nr 1 (som jag tror är en bättre häst också) och även nr 4 och 7.Han har spik i samma lopp som dig men inte samma häst.