Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Strykningen i sista hur påverkar det dina tankar om loppet? Just nu har jag fyra hästar men tror att jag går ner på två. Vet inte varför men jag tror ingenting på långväga gästen.Stefan satte spik med högt odds och gick upp i ledning före proffset Krukan och kusken Magnus Djuse.
![]()
Här kommer mitt sista sammarbete med Harryboy, hädanefter kommer jag endast medverka i vårt andelsspel som en "Silent" partner fram till hemkomsten i Augusti.
![]()
Hoppas bara att Boden kan dela med sig av spelade pengar, helst i min "Baglomme" men en önskan är en önskan..
@JBK.Ltd.
I måndags när jag kollade igenom omgången tyckte jag att det fanns möjlighet till utdelning. Nu känns det som att jag kan avsluta med fyra spikar. Savastano i sista avdelningen är en favorit häst, lätta tävlingsskor på men jag tror mest på den iallafall. 27% på Savastano och 59% på Olly Holeryd då väljer jag den förstnämnda. Blir lite vågat att avsluta med två spikar men jag kan gardera två storfavoriter.