V85 Trav

Min spik blir för lördagens upp kommande trav.
Avd 2 &
Screenshot_20260430-203816~2.webp

@JBK.Ltd.

Om ni undrar, här är mina spikhästar.

Screenshot_20260501-140800~2.webp

Tror de kan överraska...

@JBK.Ltd.

Citat: Statistik Jens i Travronden.

Som vanligt inleder jag med några siffror genererade av förra veckans omgång!

1/1129
wzezvho1wxtpwsrypfeo
Det här illustrerar ett problem med V85:
Sju rätt ger inte ens tiondel av vad åttorna får.
Inte ens en hundradel.
Inte ens en tusendel.
96 procent av systemen sprack direkt i den första avdelningen. De som ändå överlevde storskrällen och sedan åkte på Fine Manners i den svåraste V85-inledningen någonsin blev inte särskilt rikligt belönade även om hela den ”V6:a” som sedan följde satt.

V85 gav 32 000 kr där det gällde hitta kombinationerna i en relativt lätt omgång med en skräll i lopp 2 (5 %) Villiam Aveny). 4 favoriter vann och en andrahandare. Vi fick 6 rätt som utbetalade 75 kr, 3,26 kr per andel. Jackpot på femmorna vilket numera är inflation på. Tråkigt att vi inte kan få spela om dessa snuspengar direkt. Dvs ta bort de och överförde pengarna till 7 och 8 rätt istället.

Hur gick det för storspelarna. Dåligt. Se nedan.
1777763953280.webp

Och spiktävlingen dödade väl Örjan som rekommenderade och satte 9:oddsaren Lifelong Journey som spik. Själv valde jag att spika Örjan (borde hållit mig till Mats) men inte Lifelong Journey. Suck.
1777764150998.webp

Jag fick ett akut läge IGÅR, då en person i vår vänkrets gått bort i Samueng. Vi måste delta på cermonin och då kommer jag inte kunna lämna in travet på lördag. Sedan hotar de med dåligt väder, mycket regn. Vet ej internet uppkoppling i Bergen heller.

Kan du MickeNor eller Saxon hoppa in och lägga raden?

Jag fick ett akut läge IGÅR, då en person i vår vänkrets gått bort i Samueng. Vi måste delta på cermonin och då kommer jag inte kunna lämna in travet på lördag. Sedan hotar de med dåligt väder, mycket regn. Vet ej internet uppkoppling i Bergen heller.

Kan du MickeNor eller Saxon hoppa in och lägga raden?
Jag kan om inte Saxon vill.

• Like
Reactions: jp
Har påbörjat det större systemet. Två 50 procentare finns inte med, måste chansa lite för att få med några skrällar jag tror på. Finns utrymme att ta med favoriten i avd 7 men tycker inte att La Yuca har imponerat på mig i år.

Screenshot_2026-05-08-06-59-49-921.webp

Tillbaka
Topp