V85 Trav

Är igång med raden men känns inte bra när jag såg att Krille Krukan har samma spikar i Jokersystemet podden. Gillar att lyssna på snacket där men tipsen brukar vara lite sisådär. Gör som förra gången och sparar ca 300 till en lite mindre skräll rad.
Å det funkade bra sist

Sista minuten val, avd. 4 &

Screenshot_20260710-233619~2.webp

Går det! Så går det..
Önskar gärna att hitta spiken på min födelsedag (10 Juli), för att täcka upp efter "En Handfull Dollar"..

@JBK.Ltd.

Sista minuten val, avd. 4 &

Screenshot_20260710-233619~2.webp

Går det! Så går det..
Önskar gärna att hitta spiken på min födelsedag (10 Juli), för att täcka upp efter "En Handfull Dollar"..

@JBK.Ltd.

Prövar att sänka insatsen till "180Kr", på eget spel.

Screenshot_20260710-235539~2.webp

Den ända givna "Spiken" för mig är Francesco zet, de andra två är lite av "Gamble" sitter dessa två, så okej.
Men jag täcker upp Eld Prinsessa med Prinsessan Stöen och Rickard N Skoglund i sulkyn

@JBK.Ltd.

5 kronor- Riktigt obegrigligt
Senast. Både lördagen och söndagen nådde femmorna precis upp i utbetalningsgränsen fem kronor (för sex rätt är den sju…).
Detta på grund av den nya pottfördelningen där den som har minst rätt vinner mest! I alla fall är femrättspotten den största av fyra.
Samtidigt är allarättspotten nu bara 3/4 av tidigare.

1783748458315.webp

Jag ändrar mig och går tillbaka till spik i första avdelningen, det var första tanken.
Ok. Mina spikar blir Uhrberg och Danieltränat i första. Troligen till spets och ingen törs gå på. Så glider undan sista 200 med 7 Hankypanky. Sedan är min känsla att alla underskattar Daniel Reden som kusk. Självklart inte lika som Örjan. Men när han jobbade hos "Tarzan" räknades han som en mycket bra lärling. Så jag är "lite" inne på att han hinner svara med "Francesko"

V85 betalade ut ca 267 000 kr för 8 rätt. Detta efter att 4 favoriter vunnit och tre skrällar ( Frank Silvio, Jonases Ninja och Southbeach Volo). Vi fick 6 rätt (10 st) och 176 st femmor som betalade tillbaka 6 kr per styck. Totalt 1428 kr / 41 kr per andel.

Spikarna satt så här.
1783823652039.webp

Och spelsystemen satt så här (ungefärlig utdelning) där ingen plusssade.
1783824394350.webp

Tillbaka
Topp