V85 Trav

Stolpe ut igen. Förlorade en 1000 sing på Cold Blaze också! Så då deppade jag.
1784165558403.webp

Men fick in den andra 1000 singen då Mellby Knekt vann!
1784165656031.webp

V85 gav 3418 kr. Dvs en favoritomgång med fyra favoriter och tre andrahandare och till råga på allt så vann en tredjehandare. Inget för oss som spelar för högre vinst. Vi fick 6 rätt men jackpot på både femmorna och sexorna. Inte en skräll! Och p g a dålit väder så förväntade sig alla en miljonutdelning.

Om vi jämför vårt spel med andra så såg det ut så här
1784431435800.webp

Spiktävlingen - där sätter JBK sin andra oddsare och går mot seger
1784431986928.webp

En knepig omgång där det gäller hitta spikar och min till tro till Youan Son är stor då Wäjersten håller honom högt. Sedan skulle jag vilja veta vem som vinnar av Mellby hästarna i snabbloppet? På kort borde Knekten spetsa och vinna men spår 1 är gynnsamt på Bollnäs så kanske Jokern kan hålla ut??
1784777130512.webp

En rolig spel omgång. Att få Mellby Joker till 25% tycker jag är en bra spik. I avd 3 står 15 Alm Vinni 20 meter bättre till och MAD i sulkyn, chans spik. På mitt chans system garderas allt över 40 %. En vacker dag när det regnar smäller det till. Alm Vinni jämfört med starten för två veckor sedan.

En rolig spel omgång. Att få Mellby Joker till 25% tycker jag är en bra spik. I avd 3 står 15 Alm Vinni 20 meter bättre till och MAD i sulkyn, chans spik. På mitt chans system garderas allt över 40 %. En vacker dag när det regnar smäller det till. Alm Vinni jämfört med starten för två veckor sedan.
Jag har Alm Vinni som U-häst men jag tyckte senast han kom igenom bra och borde vunnit med den resan..... men han var trög över upploppet. Och Boye är ingen dålig kusk.....

Tillbaka
Topp